صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
سرهنگ غلامعباس احمدی، سپاه را یک پدیده زنده و پویا دانست و گفت: پیشرفت و عزت و اقتدار کشور در گرو عملکرد انقلابی با روحیه جهادی است
کد خبر: ۸۶۷۷۵۴۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی؛ جانشین سپاه دشتی در جشن میلاد ثارالله و بزرگداشت هفته پاسدار با تبریک اعیاد شعبانیه، به تشریح چرایی تأسیس سپاه و چرایی انتخاب روز میلاد امام حسین علیه السلام بعنوان روز پاسدار پرداخت.

سرهنگ احمدی با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان المعظم و اعیاد مبارک این ماه، خصوصاً سوم شعبان، میلاد پربرکت حضرت سیدالشهداء علیه السلام و روز پاسدار، میلاد سردار کربلا حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز و ولادت باسعادت سید الساجدین امام العارفین به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری و خانواده پاسداران و جانبازان سپاه چهارمحال و بختیاری، از درگاه خداوند متعال توفیق ورود به ماه ضیافت الهی را مسئلت کرد.

وی، با تشکر از خانواده های پاسداران که بستر انجام مسئولیت خالصانه و صادقانه را برای همسران خود فراهم می کنند، اظهار کرد: صحبت ما درباره سپاه، راجع به واقعیت و اصالت انقلاب و اسلام نابی است که امام عزیز به ارمغان آورد و با وجود رهبری فرزانه این مسیر را ادامه می دهد.

احمدی، سپاه را یک پدیده زنده و پویا دانست که بعد از 37 سال از عمر بابرکت انقلاب مشعشع اسلامی در صحنه حاضر است و در عرصه های مختلف از این انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن پاسداری کرده و می کند.

وی، افزود: مقام معظم رهبری در دهه چهارم انقلاب می فرمایند، من انقلابی ام؛ اما در سطح جامعه می بینیم برخی از مسئولان و غیرمسئولان منکر انقلابی شدن خود می شوند؛ در صورتی که پیشرفت و عزت و اقتدار کشور در گرو عملکرد انقلابی با روحیه جهادی است.

سرهنگ احمدی به تجارب مختلف سپاه در عرصه های تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم اشاره کرد و افزود: انقلاب یک حرکت بانشاط، پویا و امیدوار به آینده است و برای حفاظت از این انقلاب، رکن رکینی لازم بود که امام عزیز و معمار کبیر انقلاب اسلامی، سپاه را که از جنس همین انقلاب بود، پدید آورد تا از دستاوردهای ارزشمند نظام حراست و صیانت کند.

وی، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به مقتضیات زمان در صحنه های مختلف از دفاع مقدس تا مقابله با گروهک های ضد انقلاب، سازندگی و حراست از مرزهای جغرافیایی با توجه به انعطافی که دارد، وارد میدان شده و خطرات متصور در منطقه را شناسایی و رصد می کند و آماده مقابله با هرگونه تهدیدی است.

وی گفت: سپاه، گاهی لباس رزم، گاهی لباس امنیتی به تن کرده و زمانی نیز مقابله با شبیخون فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده و به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته است.

وی، اقتصاد مقاومتی را از دیگر عرصه های ورود سپاه و بسیج دانست و تأکید کرد: از سه سال پیش که مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی را مورد تأکید قرار دادند و خواستار ورود مسئولان با شور انقلابی در این عرصه شدند، بیشترین نقش را در رابطه با کارهای مولد و شناسایی عرصه های تولید، سپاه و بسیج انجام داده است.

وی با بیان اینکه سپاه با توکل به خدا و توسل به ائمه معصومین علیهم السلام، فعالیت می‌کند، قدرت بازدارندگی سپاه را ناشی از قدرت بی‌پایان عشق و ارادتی دانست که پاسداران حریم ولایت به ائمه اطهار و اهلبیت علیهم السلام دارند.


ارسال نظرات