صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 10 May 2023
دیدار اخیر فائزه هاشمی با سران فرقه ضاله بهاییت موجی از واکنشها را از سوی مردم و مسئولین در نکوهش این اقدام ناشایست آنهم از سوی فرزند آیت الله برانگیخت و لزوم برخورد جدی با فرد خاطی مطالبه جدی همگان است.
کد خبر: ۸۶۷۸۶۳۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار تیار با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی، عضو ارشد بهائیت ایران، گفت: این اقدام بسیار زشت و اشتباه بوده و حتما باید دستگاه قضا با فائزه هاشمی برخورد کند.

وی با بیان اینکه این اقدام فائزه هاشمی و تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است بسیار فضاحت بار بود، افزود: قطعا این اقدام خطای فاحش است هم از سوی خانم فائزه هاشمی و هم از طرف خاندان آقای هاشمی.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: این اصلا پسندیده نیست که دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ما با اعضای فرقه بهائیت دیدار کند و خوراک رسانه های معاند و ضدانقلاب را فراهم کند.

وی تصریح کرد: فائزه هاشمی به نوعی به دنبال مشروعیت بخشیدن به فرقه بهائیت است و ما متاسفیم که امروز این اتفاق در دل خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام دیرباز گفت: انسانی که در این مسیر بیفتد که با بهائیان که نه مذهب دارند نه جایگاه و خودشان هم آلت دست صهیونیسم هستند رابطه برقرار کند و آنان را تعریف و تمجید کند واقعا در پایین ترین درجه سقوط قرار گرفته است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: باید ملت عزیز ایران در برابر این اقدام ناشایست واکنش نشان دهند و مسئولین قضایی هم طبق آنچه در قانون آمده با این افراد خاطی برخورد کنند.

عدم رعایت حدود و ثغور شرعی و مسایل ابتدایی اسلام از فرزند فرد عمامه به سر قابل اغماض نیست

راضیه پورحیدر در گفت و گو با خبرنگار تیار در واکنش به انتشار تصاویری از دیدار فائزه هاشمی با سران فرقه ضاله بهاییت گفت: از لحاظ شرعی فردی که به مسایل ابتدایی دین مقدس اسلام آگاهی نداشته باشد و بر حلال و حرام دینش واقف نباشد در دین اسلام جایی ندارد.

وی با بیان اینکه در دین اسلام هم کلام شدن و حتی خرید و فروش کردن با بهایی حرام است، افزود: فائزه هاشمی در این تصویر نیز ظاهرا تمام قیودات شرعی را بخاطر مسایل سیاسی زیر پا گذاشته است و باید بداند این جبهه گیری ها آب در آسباب دشمن ریختن و عرصه را برای حضور و جولان افراد ضددین مهیا کردن است.

مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرای ارومیه اظهار کرد: من متأسفم که جدای از تمام مسایل فردی و صرف نظر از هر گونه مسئله اینگونه حرکات از فرزند شخصی که عمامه به سر است و ادعای اسلام و انقلاب دارد روی داده است.

وی تصریح کرد: عدم رعایت حدود و ثغور شرعی و مسایل ابتدایی اسلام از فرد مسلمان جایز نیست بالخص از زن مسلمان آنهم از فرزند فرد عمامه به سر و فارغ از هر گونه تفکرات سیاسی قابل قبول و چشم پوشی نیست.

آیا افراد بهتر از جاسوسان و زندانیان بهائی نبود که فائزه با آنان مراوده و هم نشینی کند

لیلا سپهری در گفت و گو با خبرنگار این رسانه در اعتراض به دیدار اخیر فائزه هاشمی با سران فرقه ضاله بهائیت و سکوت برخی افراد گفت: به سهم خود و به نمایندگی از تمام زنان آذربایجان غربی چنین اقدامی را محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه معلوم نیست فائزه هاشمی از انجام این گونه اقدامات زشت چه هدفی دارد، افزود: آیا وی که فرزند یک آیت الله است از دین و شرع مقدس اسلام اطلاع ندارد که دینش بهاییت را که مخالف دین اسلام است به رسمیت نمی شناسد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدا آذربایجان غربی اظهار کرد: آیا افراد بهتر از جاسوسان و زندانیان بهائی نبود که با آنان مراوده و هم نشینی کند و ادعای حل مشکلات آنان را داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام از نظر قانونی جرم بوده و قابل تعقیب است، تصریح کرد: مطالبه تمام زنان استان از وی اینست که دلیل خود را از انجام اینگونه اقدامات ناشایست توضیح دهد.

ارسال نظرات