صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در همایش روابط عمومی های سپاه آذربایجان شرقی، مهمترین وظیفه روابط عمومی ها را شناخت، نفوذ و جلب افکار عمومی دانست و گفت: روابط عمومی ها باید صدای مخاطب را بشنوند.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۰۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی اصغری، داشتن علاقه، همت و پشتکار را در کنار تخصص، از ویژگی های روابط عمومی برشمرد و افزود: روابط عمومی ها باید مسئولانه و همگام با افکار عمومی حرکت کرده و با عملکرد درست خود موجب افزایش سطح آگاهی در جامعه شوند.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید رابط بین مردم و دستگاه ها بوده و حقیقت مطلب را در مورد دستگاه ها بیان کنند.

اصغری همکاری روابط عمومی با خبرنگاران و رسانه ها را از مهمترین ویژگی آنها عنوان و بیان کرد: روابط عمومی ها از کانال های مهم کسب خبر برای مطبوعات و رسانه ها هستند و همکاری نکردن آن ها با رسانه ها، محروم کردن مخاطب از اطلاعات و آگاهی است.

وی روابط عمومی ها را به خویشتن داری بیشتر دعوت کرده و از آن ها خواست: با استفاده از رسانه ملی و روزنامه ها، اقدامات مختلف را با زبانی تاثیر گذار و قابل فهم به اطلاع مردم برسانند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا، برنامه ریزی برای انعکاس اهداف، سیاست ها، فعالیت ها، برنامه ها و مواضع سازمان به مخاطب، گردآوری، جمع بندی و تحلیل نظرها و دیدگاه های مخاطبان در زمینه فعالیت های سازمان و ارائه به مدیریت، تلاش در جهت تقویت روحیه بین همکاران کارکنان و مدیران، مشارکت در برگزاری سمینارها و گردهمایی های سازمان، پوشش تبلیغی و فضاسازی و گرامیداشت ایام ها و تدوین و اجرای آئین داخل سازمان، تولید آگهی و فیلم های مورد نیاز برای تبلیغ عملکرد را از جمله وظایف مهم روابط عمومی ها برشمرد.

علی اصغری در سخنان پایانی خود، ایجاد کارگاه های آموزشی و برگزاری دوره های آموزشی در طول سال برای افزایش کارایی روابط عمومی هارا لازم و ضروری دانست.


در پایان این کارگاه آموزشی یکروزه، از مسئولان برتر روابط عمومی نواحی سپاه عاشورا تجلیل شد.

ارسال نظرات