صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - 31 May 2023
مرتضوی با دعوت از خبرنگاران برای حضور در جشنواره مطبوعات، خاطرنشان کرد: مشارکت مناسب خبرنگاران، ایجاد رقابت بیشتری را به همراه دارد و در نهایت به نفع جامعه خبری است.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۶۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳



خبرگزاری بسیج مازندران، دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی مازندران گفت: شرکت در جشنواره مطبوعات از طریق سایت امکان‌پذیر شد.

حسین مرتضوی در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی مازندران اظهار کرد: این جشنواره با هدف قدردانی از تلاشگران و فرهیختگان عرصه رسانه، توجه به محتوا و کیفیت رسانه‌های استان، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت در میان اصحاب خبر، توسعه ظرفیت‌های موجود رسانه‌های استان و آشنایی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رسانه‌های مکتوب و مجازی و بهره‌گیری از این قابلیت‌ها در بخش‌ها و محورهای متنوع برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تبیین کارکرد رسانه‌ها با محور نگاه منصفانه و نقد مشفقانه، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت، چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی، مسجد و نماز، امر به معروف و نهی از منکر، میراث فرهنگی و گردشگری، حجاب و عفاف بخشی از محورهای این جشنواره است.

دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی مازندران با بیان اینکه محور ویژه به نام رسانه، اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل هم در جشنواره گنجانده شده است، افزود: کتاب و کتابخوانی، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، هنر و رسانه، محیط زیست، توسعه استانی و مدیریت مصرف هم از دیگر محورهای جشنواره است.

مرتضوی با اشاره به بخش‌های مختلف جشنواره که با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد مازندران و خانه مطبوعات استان، برگزار می‌شود، گفت: گزارش، مقاله، سرمقاله، یادداشت، تیتر، خبر، مصاحبه، عکس، طنز اجتماعی، طراحی و صفحه‌آرایی و کاریکاتور بخش‌های مختلف جشنواره را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه آثار جشنواره از طریق سایت (pressfestival.ir) پذیرش و به صورت زیرپورتال و با پیشوند نام استان، تنظیم و به صورت کامل در فراخوان منتشر می‌شود، تصریح کرد: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی 15خرداد ماه 94 تا 15خرداد ماه 95 در یکی از سرپرستی‌های نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری استان منتشر شده باشد.

دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی مازندران با اشاره به اینکه هر متقاضی می‌تواند در دو بخش شرکت کرده و در هر بخش سه اثر ارائه کند، ادامه داد: در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف می‌کند.

مرتضوی با دعوت از خبرنگاران برای حضور در این جشنواره، خاطرنشان کرد: مشارکت مناسب خبرنگاران، ایجاد رقابت بیشتری را به همراه دارد و در نهایت به نفع جامعه خبری است.

وی با اشاره به اینکه 18 خردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره است، گفت: منتخبان این جشنواره در 17 مرداد مصادف با روز خبرنگار معرفی می‌شوند.

ارسال نظرات