صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
فرمانده تیپ نیرو ویژه مالک اشتر با اعلام اینکه گروه‌های تکفیری و داعش با حمایت همه‌جانبه در حال جنایت و آدم‌کشی هستند، افزود: دشمنان استکباری و رژیم صهیونیستی در اهداف کلیدی و محوری خود به دنبال براندازی جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۸۶۸۳۳۰۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سید حیدر موسوی سه‌شنبه شب در اجتماع بزرگ حمایت و پشتیبانی از مدافعان حرم توسط مردم این شهرستان در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع)، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی همیشه در صحنه بوده و به برکت خون پاک شهدا همیشه بیدار و هوشیار است.

وی با اشاره به درایت و آگاهی رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: معظم‌له به بهترین شکل وقایع اطراف در حال و آینده را رصد می‌کنند و این نعمت بزرگی است.

فرمانده تیپ نیرو ویژه مالک اشتر با تاکید بر بیانات امام امت که آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانستند، ادامه داد: مردان غیور و توانمند لشکر 25 کربلا همانند هشت سال دفاع مقدس خط‌شکن بوده و امروز با استقامت، مردانگی و درایت در حال نقش‌آفرینی هستند.

این مسؤول با اعلام اینکه عملیات در خان‌طومان سوریه از سوی آمریکایی‌ها برای نیروهای تکفیری تسهیل شده بود، اظهار کرد: فاجعه خان‌طومان در آتش‌بس کامل روی داد و نیروهای ارزشمند ایرانی به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه آمریکا ثابت کرده که همیشه به دنبال شیطنت است، ادامه داد: این کشور می‌خواهد افکار عمومی جهان را منحرف کرده و به سمت خواسته‌های شوم خود بکشاند.

موسوی با اشاره به اینکه شیطنت در خوی آمریکا بوده و این کشور آن را برای بقای خود می‌‎داند، ادامه داد: همه کشورها دست این استکبارگر را خواندند.

وی با اشاره به اینکه دفاع از حرم اهل بیت(ع) دفاع از مقدسات و اماکن مقدس است، بیان کرد: حمایت مردم از مدافعان حرم و پشتیبانی از آنها ستودنی و ارزشمند است.

فرمانده تیپ نیرو ویژه مالک اشتر با اعلام اینکه گروه‌های تکفیری و داعش با حمایت همه‌جانبه در حال جنایت و آدم‌کشی هستند، افزود: دشمنان استکباری و رژیم صهیونیستی در اهداف کلیدی و محوری خود به دنبال براندازی جمهوری اسلامی ایران هستند.

این مسؤول با اشاره به وجود بیش از 3 هزار رسانه صهیونیستی با امکانات روزآمد دنیا برای مقابله با اسلام و نظام اسلامی، گفت: استکبارگران با توطئه‌آفرینی می‌خواهند به اهداف خود برسند و در این بین وهابیت در منطقه هم با حمایت آنها دست به جنگ و کشتار می‌زند.

موسوی، اهداف کشورهای غربی در منطقه را معامله‌گری برشمرد و با اشاره به اهداف پلید آل‌سعود، ادامه داد: هزینه علیه مسلمانان باعث سود و منفعت آمریکا می‌شود.

فرمانده تیپ نیرو ویژه مالک اشتر، آمریکا را دشمن بشریت دانست و بیان کرد: زندگی و حیات آمریکا به دشمنی‌هایش وابسته است ولی ایران اسلامی به برکت خون شهدا میدان‌دار ایستادگی و مقاومت بوده و مردم کشورمان همیشه بیدار و هوشیار هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات