صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 11 May 2023
46 میلیارد و 519 میلیون ریال اعتبار از ابتدای سال گذشته تاکنون برای اشتغال زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد این استان هزینه شده است.
کد خبر: ۸۶۸۴۸۶۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

فرید محبیافزود: در این مدت 639 طرح اشتغالزایی و خودکفایی برای زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.
وی بیان کرد: سال گذشته دو هزار و 297 طرح اشتغالزایی با اعتباری افزون بر 279 میلیارد ریال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.
محبی برگزاری کلاس‌ های آموزشی فنی و حرفه ای را از برنامه های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در حوزه اشتغال برشمرد و اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون چهار هزار و 896 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان در کلاس های آموزشی فنی و حرفه ای شرکت کردند.
وی عنوان کرد: از این تعداد سه هزار و 164 نفر معادل 65 درصد زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بوده اند.
محبی ابراز داشت: زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد پس از دریافت تسهیلات اشتغالزایی به فعالیت های اقتصادی در زمینه های صنایع دستی از جمله خیاطی، قالی بافی، گلیم بافی، عروسک سازی و دیگر موارد می پردازند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد افزود: این امر مهم بیانگر ایفای نقش چشمگیر کمیته امداد کشور در بهبود وضعیت اقتصادی خانوارهای دارای سرپرست زن است.
محبی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به منظور تشویق، تداوم و توسعه اشتغال ایجاد شده از سوی زنان سرپرست خانوار این استان و فروش و بازاریابی تولیدات آنان اقدام به دعوت از آنها برای نمایش توانمندی های خود در نمایشگاه های استانی و ملی می کند.
وی با اشاره به رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه ایجاد اشتغال خرد و خانگی برای مددجویان زیر پوشش، بیان کرد: پایداری طرح های اشتغالزایی کمیته امداد یکی از بارزترین ویژگی های این طرح هاست که همین امر نقش مهمی در بهبود وضعیت معیشتی، حمایتی و توانمندسازی خانوارهای زیر پوشش دارد.
محبی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بر نحوه اجرای طرح‌ های اشتغالزایی که از سوی زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد این استان اجرا می ‌شود نظارت دقیق و مستمر دارد.
وی عنوان کرد: دین مبین اسلام همواره انسان ها را به کار، تلاش، کسب روزی حلال و استفاده از دسترنج خود تشویق کرده است.
محبی ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز با الهام گرفتن از تعالیم دین مبین اسلام توانمندسازی خانوار‌های زیر پوشش با اجرای طرح های اشتغالزایی و خودکفایی را در اولویت برنامه‎ های خود قرار داده‌ است.
15 هزار زن سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد است که از خدمات این نهاد حمایتی بهره مند هستند.

ارسال نظرات