صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: به مناسبت بیست و هفتمین سالروز رحلت امام خمینی(ره) 14 خرداد ماه سردار غیاثی فرمانده سپاه استان در هیئت حسینی خوسف سخنرانی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۸۶۵۷۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، علی قاسمی اظهار داشت: به مناسبت بیست و هفتمین سالروز رحلت امام خمینی(ره) 20 برنامه محوری و شاخص به همت سپاه انصارالرضا(ع) در سراسر استان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: در هر یک از حوزه های مقاومت بسیج ، 19 قشر بسیج و یک هزار و صد پایگاه مقاومت بسیج سراسر استان در سالروز رحلت جانسور معمار کبیر انقلاب اسلامی حداقل یک برنامه اجرا می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) ادامه داد: حجت الاسلام ماندگاری و امیر عارف مداح برجسته کشوری، مهمانان مراسم سالروز رحلت امام(ره) در استان هستند.

وی عنوان کرد: ویژه برنامه سالگرد ارتحام امام در بیرجند روز 13خرداد ماه از ساعت 17 در مزار شهدای گمنام آغاز می شود، در حسینیه جماران با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری ادامه دارد و با پذیرایی شام از مهمانان پایان می یابد.

قاسمی افزود: روز جمعه 14 خرداد قبل از نماز ظهر در مصلای فردوس، ساعت 20 در حسینیه هیئت رزمندگان اسلام فردوس و ساعت 21: 30 در باغ شهر اسلامیه جلسات عمومی با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: مراسمی نیز شنبه 15 خرداد قبل از ظهر در سرایان و بعد از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای بشرویه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) اظهار کرد: مراسم گرامیداشتی پنج شنبه 13 خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای نماز جمعه نهبندان با مداحی نعیمی و سخنرانی حجت الاسلام سلیمانی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: ساعت 10 صبح روز پنج شنبه در مسجد محمد رسول الله اسدیه از توابع شهرستان درمیان با سخنرانی حجت الاسلام بختیاری مراسم ویژه ای برگزار می شود.

قاسمی بیان کرد: جمعه 14 خرداد ماه ساعت 10 صبح در سرایان حرکت هیئت ها به سمت مصلای نماز جمعه و در 10 صبح شنبه مراسمی در حسینیه شهدای شهر آیسک با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری برگزار می شود.

وی عنوان کرد: پنج شنبه 13 خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا مراسمی در امامزاده حسین ابن موسی الکاظم(ع) طبس با سخنرانی حجت الاسلام زرگر و روز شنبه حرکت هیئت ها به سمت مصلا با سخنرانی حجت الاسلام مودب و بعد از نماز مغرب و عشا همان روز در مسجد صاحب الزمان(عج) با سخنرانی حجت الاسلام زنجانی برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه بعد از نماز مغرب و عشا روز پنج شنبه در شهر زهان با سخنرانی حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهر برگزار می شود گفت: سربیشه پنج شنبه 13 خرداد ماه ساعت 15 حرکت هیئت ها به سمت مهدیه و سخنرانی امام جمعه سربیشه حجت الاسلام سنجری خواهد بود.

وی اضافه کرد: در شهرستان قاین روز جمعه 14 خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محوطه سپاه شهرستان و پذیرایی شام مانند بیرجند با هزینه مردمی انجام می شود.

قاسمی ادامه داد: 14 خرداد ماه سردار غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در هیئت حسینی خوسف سخنرانی خواهد کرد.

ارسال نظرات