صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: با توجه به نقش و رسالت هنرمندان بسیجی در عرصه‌های مختلف ارزشی، این هنرمندان باید در کارها و آثار خود غنای اسلامی و انقلابی نشان دهند.
کد خبر: ۸۷۰۰۷۱۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸



 


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ سردار فتح‌الله جمیری پیش از ظهر امروز در جمع هنرمندان بسیجی استان بوشهر با بیان اینکه هنر یک مقوله مهم و تاثیرگذار در جامعه است، اظهار داشت: هنرمندان بسیجی در این راستا باید با ارتقاء کارآیی خود نقش خود را در توسعه و عمران کشور به‌کار بگیرند.

وی با بیان اینکه هنر در توسعه اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و دیگر عرصه‌ها تاثیرگذار است تصریح کرد: گسترش هنر و تاثیر آن در لایه‌های مختلف جامعه بسیار اثرگذار است و هنرمندان بسیجی باید نقش خود را در توسعه همه جانبه استان و کشور نشان دهند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید براینکه آثار هنری باید دارای روح انقلابی و اسلامی باشد تاکید کرد: هنرمند باید روح اسلامی و انقلابی در آثار خود نمایان کند چراکه افول روح اسلامی و انقلابی در آثار هنرمندان  از ویژگی‌های آن می‌کاهد.

جمیری با بیان اینکه هنر باید دارای غنا و پرمحتوا باشد، گفت: آثار هنری نباید از غنای اسلامی و انقلابی تهی باشد و هنرمندان بسیجی باید در کارها و آثار خود غنای اسلامی و انقلابی نشان دهند.

وی با بیان اینکه روح حماسی نباید در آثار هنرمندان بسیجی کاسته شود گفت: آن چیزی که انقلاب اسلامی حفظ کرده روحیه حماسی و انقلابی است که این مهم سبب وحشت و ترس دنیای استکبار شده است.

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند در تغییر روح انقلابی و حماسی خللی ایجاد کنند افزود: دشمنان و استکبار جهانی با دولت‌ها و نظام‌ها می‌توانند در بیافتند ولی با انقلاب‌ها که دارای روح حماسی و اسلامی است نمی‌توانند مقابله کنند.

جمیری با بیان اینکه موفقیت انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها وجود روح انقلابی، حماسی و اسلامی است، خاطرنشان کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب بر توجه به روحیه اسلامی و انقلابی تاکید دارند باید همه آحاد جامعه به ویژه بسیجیان و هنرمندان این مهم در فعالیت‌های خود نشان دهند.

وی یکی از مهم‌ترین مولفه‌های ماندگاری حماسه‌های 8 سال دفاع مقدس را وجود روحیه حماسی و انقلابی در بین رزمندگان دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از ماموریت‌ها و رسالت‌ها باید دارای روحیه انقلابی و اسلامی باشد که این مهم در رسالت هنرمندان باید نمودار و آشکار باشد تا جامعه آنرا احساس کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تاکید کرد: کمیت و کیفیت آثار هنری با روحیه حماسی و انقلابی باید بیشتر نشان داده شود.

جمیری با بیان اینکه هنر انقلابی و حماسی باید به‌شکل تهاجمی در اجتماع وجود داشته باشد تصریح کرد: هنرمندان بسیجی و آثار هنری و ادبی آنها باید مورد حمایت قرار گیرد و تقویت هنرمندان برای اجتماع مفید و موثر است.

وی با بیان اینکه از هنر نباید به‌خاطر مقاصد سیاسی بهره برد گفت: برخی با هنر و هنرمند برای اهداف و مقاصد سیاسی خود بهره می‌برند که این مهم استفاده ناصحیح از این ابزار است که در این راستا دمیدن روحیه انقلابی و حماسی در هنر می‌تواند در تحقق اهداف انقلاب موثر و مفید باشد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر تبلور داشتن روحیه انقلابی و حماسی در آثار هنری و ادبی هنرمندان بسیجی استان بوشهر افزود: با توجه به نقش و رسالت هنرمندان بسیجی در عرصه‌های مختلف ارزشی، هنر اسلامی، حماسی و انقلابی در برنامه بسیج هنرمندان استان بوشهر متبلور شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات