صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان قم در آستانه روز جهانی قدس اقدام به صدور بیانیه نمود.
کد خبر: ۸۷۰۲۹۴۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان قم در آستانه روز قدس بدین شرح می باشد.

" همه بدانند، مسألۀ فلسطین از دستور کار نظام جمهوری اسلامی خارج نخواهد شد. مسألۀ فلسطین عرصۀ یک مجاهدت واجب اسلامی است. هیچ حادثه ای ما را از مسألۀ فلسطین جدا نمی کند."         مقام معظم رهبری (مدظله العالی) 14/03/94

روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های سفاک و جنایتکار، و روز مقابلۀ مستضعفین با مستکبرین است. 

امروز در حالیکه جهان، شاهد بیداری اسلامی ملت‌های آزاده، با الهام از آموزه¬های انقلاب اسلامی ایران است، بیش از هر زمان دیگر، دوراندیشی معمار کبیر انقلاب، بر همگان آشکار می‌گردد. در این میان، روز جهانی قدس میراثی گرانبهاست از آن پیر فرزانه، روزی که نماد وحدت و همدلی مسلمانان و آزادگان جهان است. 

بحرین نیز این روزها، شاهد خوی استکباری رژیم منحوس آل خلیفه است. رهبر معظم انقلاب اسلامي نسبت به تحولات جدید منطقه ای در بحرین، آيت الله شيخ عيسي قاسم را "ستاره‌اي در آسمان تشيع" توصيف نموده و فرمودند: "اینجانب به وجود شيخ افتخار مي‌کنم." از دولتی که با انتصاب خانوادگی و بر اساس منافع فامیلی و وابستگی به حکومت خودکامۀ  آل سعود به وجود آمده، چه انتظاری جز این هست که در ادامه اقدامات هتاکانه خود، از چنین شخصیت اصیلی که عِرق و ریشۀ او در بحرین، بیش از حکام کنونی این سرزمین است، با اتهامات واهی سلب تابعیت نماید و از ادامه زندگی در خاک و زادگاه پدری خود، محروم کرده و آتش زیر خاکسترِ شش ساله انقلاب مردم بحرین را، بار دیگر شعله‌ور سازد. اتهاماتی همچون «خروج از وظایف شهروندی»، «برهم زدن همزیستی مسالمت آمیز مردم»، «تعمیق طائفه گرایی سیاسی»، «مخالفت با قانون اساسی و نهادهای دولتی» و «ایجاد تفرقه.» حال شیعیان بحرین کفن‌پوش به خیابان آمده‌اند تا به زوال دنبالۀ سعودی در این جزیره سرعت بخشند.

فراتر از این ها، سکوت و سست عنصری و کاسه لیسی مجامع بین المللی و در رأس آن ها سازمان ملل متحد(!) و حتی حمایت آن ها، و برخی سران کشورهای غربی و عربی، از هجوم دَدمنشانه ی آل سعود ملعون، به سرزمینِ یمن، و اقدامات ظالمانه آل خلیفه است، که همگان را به بُهت فرو می برد!

در جبهۀ دیگر و در قبال اهداف تفرقه افکنانه استکبار جهانی، با روی آوردن به جنگ نیابتی در منطقه، و با محوریت تروریست های سلفی تکفیری، تکلیف آحاد مسلمانان عالَم مشخص است، و آن چیزی نیست جز حفظ وحدت امت اسلامی.

از دولت مردان جمهوری اسلامی ایران نیز انتظار می رود، با اتخاذ مواضع محکم و کوبنده در قبال زورگویان و مستکبران عالَم، عزتمندانه به دفاع از منافع ملی و حقوق مسلّم مسلمانان مظلوم منطقه، برخیزند.

ما مهندسین بسیجی استان قم، ضمن اعلام انزجار از وقایع دلخراش جهان اسلام و ریخته شدن خون هزاران زن و کودک بی گناه در نقاط مختلف عالَم، آمادگی خود را درخصوص هرگونه امداد و کمک رسانی به مظلومان آن مناطق، اعلام می داریم و آرزو داریم تا ولی امرمان، مقام عظمای ولایت، اِذن دهند تا با بذل جان ناقابل خویش، لرزه بر اندام پوشالی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی انداخته، ریشۀ ظلم را از دلِ این کُره¬ی خاکی، بیرون کشیم و به زباله دان تاریخ بیفکنیم.  ان شاءا...

وعده همبستگی ما در برابر استکبار، همان قرار هرساله، به فرمان امام دلها، با عمل به وظیفۀ شرعی و انقلابی خویش، در روز جهانی قدس، جمعه 11/04/95

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری 
سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)
نهم تیرماه سال 1395 
مصادف با 23 رمضان المُبارک 1437

ارسال نظرات