صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
مدیرکل راه آهن اصفهان گفت: ایستگاه ریلی اصفهان به دلیل افزایش ایمنی تردد وسائل نقلیه ریلی، افزایش حمل بار محوری و افزایش سرعت سیر قطارها مجهز به اسلب تراک می شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۰۷۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن ماسوری با اشاره به اینکهاجرای پروژه اسلب تراک در خطوط مسافری ایستگاه ریلی اصفهان سبب کاهش هزینه نگهداری و بازسازی خطوط ریلی در طول مدت زمان بهره‌برداری، افزایش عمر مفید سازه ریلی(service life)با از بین بردن مشکل شکستگی تراورس، حذف مشکل صدمه به ریل و چرخ‌ها و پیشگیری از سوانح احتمالی در طول مسیر می‌شود، اظهار داشت:عملیات اجرای اسلب تراک (زیرسازی‌های بتونی) خطوط مسافری ایستگاه اصفهان در سه فاز تعریف شده است که فاز اول با خطوط پنج و شش طی فروردین ماه سال گذشته شروع و در دی ماه به پایان رسید و در فاز دوم این پروژه عملیات اسلب تراک خطوط سه و چهار به طول هرکدام ۴۷۵ متر از اردیبهشت ماه سال جاری شروع و طی مدت چهار ماه اجرایی خواهد شد.

مدیرکل راه آهن استان اصفهان ادامه داد: فاز سوم این پروژه هم پس از اتمام عملیات فاز دوم شروع و با تکمیل عملیات احداث اسلب تراک خطوط هفتگانه منتهی به سالن انتظار مسافری ایستگاه اصفهان، این ایستگاه اولین ایستگاه برخوردار از اسلب تراک درحوزه استحفاظی این اداره کل خواهد بود.
وی با بیان اینکه این پروژه با هزینه دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اجرایی می شود، افزود: هزینه احداث اسلب تراک یا روسازی بتنی در مقایسه با روسازی کلاسیک یا بالاستی ۲۰ درصد صرفه‌جویی را در بردارد و امروزه با توجه به زمان سیر و بار محوری قابل حمل برای راه آهن پر سرعت، در کشورهای مختلف استفاده می‌شود.
مدیرکل راه آهن اصفهان اعلام کرد: با اتمام عملیات زیرسازی وروسازی و نصب تأسیسات مکانیکی خطوط ۵ و ۶ ایستگاه راه آهن اصفهان به طول هرکدام ۴۷۵ متر، ۵۵ درصد از پروژه اسلب تراک این ایستگاه اجرایی شد.

ارسال نظرات