صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات قزوین بیان کرد: مسئولان بايد قاطعانه برخورد و بازگشت اموال بيت المال را هم پيگيري كنند، رهبر انقلاب پس از 8 سال دفاع مقدس جنگ نرم و شبيخون فرهنگي را مطرح كردند.
کد خبر: ۸۷۱۲۸۵۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

حجت الاسلام عباس نظری مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درقزوین در ارتباط با جایگاه اخلاق در اسلام تصریح کرد: اخلاق در دين مقدس اسلام  همواره از اصول رفتاري بوده است و موجب رشد انسان و ترقي معنوي و مادي انسان بوده است، هرچقدر فضايل اخلاقي بيشتر باشد كمالات انساني  و معنوي انسان بيشتر مي شود.

وی افزود: در قران كريم اشاره شده است، برخي همانند چهارپايان از غرايض  و شهوات  خود به صورت افراطي و بي نهايت استفاده مي كنند كه درست  همانند حيوان هستند كه از رذايل اخلاقي مانند، غريضه شهوت، غريضه جنسي، غريضه طمع و دست اندازي به  بيت المال بيش از حد و اندازه  استفاده مي كنند  و تفاوت انسان با حيوان در اين است كه انسان با  قدرت تفكر و تعقل كه خداي متعال به وي داده است بر نفس و شهوات خود افسار مهار مي زند.

عباسی خاطرنشان کرد: اين  انسان را از حيوان متمايز ساخته است و در بحث فيش هاي نجومي هم  قضيه اين است كه بر نفس اماره خود افسار مهار نزدند و با  پيروي از حرص و طمع كه نشانه هاي رشد شيطان در وجود انسان است  اقدام به برداشت بي  اندازه از بيت المال مسلمين مي كنند.

این مسئول اضافه کرد: وجود اين افراد مي تواند  براي نظام اسلامي خطرناك باشد و ريزش هاي فراواني براي انقلاب  داشته باشند  و مسئولان بايد قاطعانه برخورد و بازگشت اموال بيت المال را هم  پيگيري كنند، رهبر انقلاب پس از 8 سال دفاع مقدس جنگ نرم و شبيخون فرهنگي را مطرح كردند.

عباسی با اشاره به نفوذ دشمن از منظر فرهنگي خاطرنشان کرد: دشمن از طريق تحريك نفس اماره  انسان را به مسير شيطان هدايت مي كند و رذايل اخلاقي را از نظر وي خوب جلوه مي دهد، وقتي رهبر انقلاب مي فرمايند: من دغدغه فرهنگي دارم و اخيرا هم به عنوان ولنگاري فرهنگي ياد كردند.

مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات بیان کرد: اگر متوليان فرهنگ و مسئولين به درستي عمل نكنند در جامعه ناهنجاريها به صورت پارتي ها، اختلاط زن و مرد، روابط نامشروع، اباحيه گري، مباحث فساد اقتصادي  مانند اختلاس ها و  فيش هاي نجومي  و نفوذ سياسي پيش مي آيد و تقوي اجتماعي نمونه بارز اين رشد است كه يكي از محسنات روزه در ماه مبارك رمضان تقويت  تقوي اجتماعي است.

وی در خاتمه علت ترورها اي اول انقلاب و 7 تير اشاره کرد و گفت: در جريان ترور  7 تير جريان اعتقادي نفاق  باعث انحراف از خط انقلاب شد و بر اين اساس  با عمليات مسلحانه  جنگ درون  انقلاب را  با حمايت ابرقدرتها كليد زدند و  ريشه فكري آنها  اعتقادي مادي و الحادي و گاها التقاطي بود كه به كاپيتاليسم و ليبراليسم و ماركسيت و كمونيست  اعتقاد داشتند و با اين كار خواستند جلوي حركت شتابان انقلاب را بگيرند و بازگشت به طاغوت و  اشرافيگري در حكومت گذشته را سبب شوند، لذا 17000ترور كور در ايران انجام شد كه ايران به عنوان بزرگترين قرباني تروريست در جهان شناخته شده است.

1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات