صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 18 May 2023
سردار گنجگاهی در یادواره مدافعان حرم مشگین‌شهر:
نسل آینده مهمترین هدف دشمن برای تسلط بر جمهوری اسلامی است لذا نباید جوانان این کشور با نفوذ دشمن علایق و صلایق خود را عوض کنند.
کد خبر: ۸۷۲۰۴۶۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، دومین یادواره شهدای مدافعان حرم به همت مجموعه گردشگری پل معلق در محوطه این مجموعه گردشگری با حضور اقشار مختلف مردم و مسافران حاضر در مجموعه برگزار شد.

در این مراسم سرتیب دوم پاسدار ابراهیم گنجگاهی گفت: در جمع مدافعان حرم حضرت زینب(س) افرادی از این خطه هستند که حضور آنان موجب شده است رشادت‌های شهیدانی همچون شهید بنی هاشم و باکری در نزد فرماندهان و رزمندگان سوریه همیشه مطرح باشد.

وی افزود: شهید مهدی باکری در کشور سوریه همانند یکی از فرماندهان سوریه شناخته می‌شود لذا حضور و رشادت‌های رزمندگان این مرز و بوم همچون شهید دهقانی‌نیا نشان از همرزمی شهیدانی همچون باکری و بنی هاشم است.

وی با اشاره به خصوصیات مدافعان حرم گفت: مدافعان حرم برای دفاع از حریم ولایت و اهل بیت (ع) در کشور سوریه حضور یافته‌اند تا از عقاید خود دفاع کنند و آنان با حضور خود ثابت کردند که در حریم ولایت محکم و صابت قدم هستند و خط قرمز شیعان ولایت و امامت است و اجازه نخواهند داد دشمن ذره‌ای چپ به آنان نگاه کند.

سردار گنجگاهی گفت: کشورهای اروپایی با تربیت یک گروه تروریستی با عنوان داعش منطقه را با بحران مواجه ساخته و خود نیز در کنترل این گروه تروریستی مانده‌اند اما جمهوری اسلامی ایران از اول انقلاب اسلامی همواره در حال نبرد با چنین گروه‌های تروریستی است.

وی ادامه داد: تمام گروه‌های تروریستی منطقه صرفاً با هدف نابودی شیعان و جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است چرا که مذهب شیعه تنها مذهبی است که با شهادت و درایت و تفکر توانسته است در دنیا عرضه اندام کند لذا برای کنترل شیعه چنین گروه‌های تروریستی ایجاد شده است و از ویژگی‌های شهدای مدافع حرم و رزمندگان اسلام این است که در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از تجاوز به خاک این کشور جلوگیری کند و اکنون مدافعان حرم در نزدیکی دشمن در حال نبرد هستند.

وی با اشاره به امنیت در جامعه اسلامی گفت: احساس امنیت در جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است و این احساس امنیت از خود امنیت با اهمیت‌تر است و این امر در سایه رشادت‌های رزمندگان اسلام و مدافعان حرم محقق شده است.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) غریبانه و در کشور غریب همچون امام حسین (ع) غریبانه به شهادت رسیده‌اند و این بزرگترین افتخار برای آنان است.

سردار گنجگاهی افزود: تمام دنیا به این نتیجه رسیده است که جمهوری اسلامی ایران قدرت مطلق منطقه است و هر اراده‌ای در منطقه داشته باشد در سایه رهبری انقلاب اسلامی و ملت ایران محقق خواهد کرد.

وی تاکید کرد: دشمن همچون شیطانی است که از هر سوراخ و فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران وارد عمل می‌شود و اکنون نیز دشمن بر روی جوانان و نسل‌های آینده سرمایه‌گذاری کرده است.

وی ادامه داد: نسل آینده مهمترین هدف دشمن در جمهوری اسلامی ایران است لذا جوانان باید این واقعیت‌ها را درک کنند و اجازه ندهند با نفوذ دشمن علایق و صلایق جوانان عوض کنند لذا تنها راه مقابله با نفوذ دشمن ایستادگی در مقابل دشمن و اطاعت از ولایت فقیه است و در این راستا شهدا مهمترین الگو برای جوانان هستند که تمام زندگی خود را برای دفاع از نفوذ دشمن رها کرده و در میدان نبرد حاضر شدند.

وی همچنین هدف از برگزاری چنین محافل معنوی را آشنایی با مدافعان حرم و نحوه شهادت آنان عنوان کرد و گفت: مردم باید بدانند که این شهدا در چه راهی و با چه هدفی به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

اجرای برنامه‌های متنوع و مختلفی همچون اجرای سرود با عنوان مدافعان حرم، پخش کلیپ و اجرای زنده موسیقی با محوریت مدافعان حرم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظرات