صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
امام جمعه دامغان گفت: امروز نیز همچون گذشته سیاست اصلی آمریکا و اسرائیل اسلام هراسی، ایران هراسی و کشتار شیعیان است؛ بهترین توصیف رابطه و دوستی ما با آمریکا، رابطه گرگ و میش است و نباید از یادببریم که امروز هم دشمن اول اسلام و ایران آمریکا است.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۸۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌ای پرشور نماز جمعه این هفته دامغان با اشاره به جنایات هرروزه آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان اظهار داشت: کشوری که در چنین روزهایی با استفاده از سلاح اتمی 160 هزار نفر از مردم ژاپن را کشت، اکنون خود را پرچمدار نابودی و مبارزه با اشاعه تسلیحات هسته‌ای معرفی می‌کند و این دروغی مضحک و بزرگ است.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه آمریکا و متحدانش باید از جنایات خود در قبال بشریت خجالت‌زده باشند افزود: امروز نیز همچون گذشته سیاست اصلی آمریکا و اسرائیل اسلام هراسی، ایران هراسی و کشتار شیعیان است و بهترین توصیف رابطه و دوستی ما با آمریکا، رابطه گرگ و میش است.

وی بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی، کشتار مردم ویتنام، تجهیز صدام به انواع سلاح‌ها از جمله تسلیحات شیمیایی برای کشتار ملت ایران، به وجود آوردن و کمک به طالبان و القاعده برای کشتار مردم افغانستان و پاکستان و دیگر کشورهای اسلامی، کمک به اسرائیل برای چندین دهه اشغال و نسل‌کشی در فلسطین، به وجود آوردن و تجهیز داعش و گروه های جنایتکار تکفیری را تنها گوشه‌ای از شناسنامه اعمال ضد انسانی آمریکا، اسرائیل و انگلیس و متحدانشان در قبال بشریت خواند.

تأکید امام جمعه دامغان بر ضرورت آشنایی بیشتر مردم با سیره و فرهنگ اهل بیت

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در ادامه با تبریک سالروز میلاد خجسته کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت و ولادت پیش‌روی شمس الشموس حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) اظهار داشت: دهه کرامت باید فرصتی برای حصول شناخت بیش از پیش از شخصیت، سیره و خدمات امام رضا(ع)، خواهر جلیل القدر ایشان و امامزادگان واجب التعظیم باشد.

خطیب نماز جمعه دامغان با اشاره به در نظر گرفته شدن برنامه‌هایی همچون استقبال از خادمان حرم رضوی در مجموعه برنامه‌های جشنواره زیر سایه خورشید و روز بزرگداشت مقام ومنزلت امامزادگان در دهه کرامت، افزود: امامزادگان علمداران فرهنگ ایمان و شهادت در هر شهر و دیار هستند و پاسداشت جایگاه رفیع آنان خضوع و خشوع در برابر خاندان عصمت و طهارت است.

خبرنگار و رسانه باصداقت عامل حل مشکلات جامعه

امام جمعه دامغان در ادامه با گرامیداشت فرارسیدن 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، گفت: امروز اطلاع رسانی حرفه‌ای، سریع، درست و روشن نقشی کلیدی در پیشرفت و نزول جوامع و قدرت ها دارد، مسئولان باید به خبرنگاران متعهد و متدین اعتماد کنند و نقش مهم آنان را در جامعه امروز به درستی بشناسند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان تصریح کرد: یک خبرنگار و رسانه باصداقت می‌تواند با کشف حقایق و روایت امینانه وقایع و کاستی‌ها و دستاوردها، با انتقال درست مشکلات مردم به مسؤولان و امیدآفرینی با نقل صحیح تلاش‌ها و موفقیت‌ها مهمترین عامل در حل مشکلات بخش‌های مختلف جامعه باشد.

وی با تقدیر از تلاش خبرنگاران شهرستان دامغان خاطر‌نشان کرد: وجود 43 عضو خانه مطبوعات، 17 خبرنگار شاخص و فعال، 9 دفتر مطبوعاتی، چهار پایگاه خبری فعال و شش نشریه نشانگر توانمندی خوب شهرستان دامغان در امر خبر و اطلاع‌رسانی است که امیدواریم با همکاری مسؤولان و تلاش فعالان این عرصه روند رو به رشدی را در این زمینه شاهد باشیم. 

خطیب نماز جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اشتغال زودبازده و توجه به صنایع کوچک پرداخت و گفت: مسئولان امر در شرایط فعلی می‌توانند باتوجه به صنایع کوچک، اشتغال‌های خانگی و صنایع دستی و حمایت از فعالان این عرصه گامی مهم در رونق بخشی به اقتصاد، عبور از رکود و کاهش معضلات اشتغال جوانان بردارند.
ارسال نظرات