صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: با هدف پوشش خدماتی همه خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه، نمایندگی‌های خانه مطبوعات در شهرستان‌های ۱۷ گانه آذربایجان غربی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۴۴۳۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جواد زاهدی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در مجتمع رفاهی غدیر ارومیه با حضور استاندار آذربایجان غربی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار ارومیه و جمعی از مدیران این استان برگزار شد اظهار داشت: روز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است کسی کار خبرنگاری را در اوج جنگ داخلی در افغانستان انجام می‌داد و اتفاقاً در میدان انجام وظیفه در کار خبرنگاری به شهادت رسید بنابراین شغل و حرفه خبرنگاری از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: نخستین ثبت کنندگان تاریخ و تاریخ نویسان خبرنگار بودند که مباحث دوران خود را به صورت مکتوب برای آیندگان ثبت می‌کردند بنابراین زمینه اصلی خبرنگاری از مباحث اجتماعی برمی خیزد و اصولاً در یک جامعه قوی نمی‌توان خبرنگار ضعیف جست و جو کرد.

زاهدی تشریح کرد: خانه مطبوعات به هفتمین دوره مدیریت خود در طول 14 سال رسیده است و در طول این مدت با مشکلات متعددی برخورد کرده است اما با وجود آن، دوره‌های آموزشی متعددی برگزار شده است و برگزرای سالانه مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با همکاری سازمانها و ادارت مختلف در همه این سالها استمرار داشته است.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: امسال مراسم روز خبرنگار در ارومیه با همکاری استانداری، شهرداری ارومیه، خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این 7 دوره هیئت مدیره ها خانه مطبوعات مسئولیت برگزاری برنامه‌های مختلف را برعهده داشتند و در این میان برنامه‌ها و درخواست‌هایی وجود دارد که خانه مطبوعات با توجه به ماهیتش آن‌ها را انجام می‌دهد.

زاهدی گفت: منابع و حمایت‌های مالی خانه مطبوعات آذرایجان غربی بسیار محدود است و این منابع مالی نمی‌تواند هزینه‌های خود سازمان را تأمین کند اما خوشبختانه سال گذشته خانه مطبوعات استان صاحب ساختمان مستقل شده ولی این به تنهایی کافی نیست و این تشکل مجموعه نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان استانی است.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی تصریح کرد: این استان با توجه به داشتن سه مرز مشترک با کشورهای عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان می‌تواند جشنواره‌های مطبوعاتی را در سطح فراملی برگزار کند که توجه به این مهم می‌تواند ظرفیت استان را بیش از پیش افزایش دهد.

وی تصریح کرد: از 280 نفر خبرنگار فعال در استان آذربایجان غربی 120 نفر عضو خانه مطبوعات استان هستند و درصدد هستیم که نمایندگی‌های خانه مطبوعات در شهرستان‌های 17 گانه استان آذربایجان غربی را افزایش دهیم.

وی اظهار داشت: امسال سه برنامه به مناسبت روز خبرنگار در سطح شهرستان ارومیه برگزار شده که یکی از آنها افتتاح نمایشگاه و جشنواره عکس خبری است که به مدت 5 روز در سالن نگارخانه حوزه هنری ارومیه برپا شده و مسابقه عکس سفر ریاست جمهوری نیز برگزار شده است که افراد برتر در همین مراسم مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی افزود: امسال مسابقه فوتسال خبرنگاران نیز با حضور 3 تیم از شهرستان ارومیه برگزار شد که امشب تیم برتر مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات