صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: گروهک‌های ضدانقلاب که سال‌ها در کردستان و مناطق کردنشین مرتکب جنایاتی شدند، اگر به ذهن آنان برسد که دوباره با هدف ایجاد ناامنی و جنایات برگردند، سپاه مانند عملیات کوهسالان سروآباد و جدی‌تر با آنان برخورد می‌کند.
کد خبر: ۸۷۲۷۶۷۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: حساسیت‌های مردم نسبت به امنیت منطقه قابل فهم است چرا که امنیت و سلامت در نعمت مجهول هستند که مردم اکنون لازمه آنها را به خوبی درک می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت در کردستان نشان داده است که می‌تواند موثر باشد و مردم نیز به این دلیل حساس هستند که مبادا امنیت حاکم بر منطقه مخدوش شود.

فرمانده سپاه کردستان تصریح کرد: مناطق مرزی بخصوص استان کردستان از امنیت قابل قبولی برخوردار است و مردم این اطمینان را داشته باشند که نیروهای نظامی و انتظامی مخصوصا سپاه که تحت عنوان قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع)، مسوولیت امنیت استان‌های آذربایجان غربی و کردستان را برعهده دارد، حافظ امنیت و آرامش آنان هستند.

وی یادآوری کرد: تلاش در راستای برقراری و تقویت امنیت پایدار روش جاری و اولویت سپاه است و هر کسی که بخواهد تحرکی در راستای ناامن کردن این منطقه داشته باشد با آن برخورد قاطع خواهد شد و این یک چیز مسلم و بدیهی است.

رجبی خاطرنشان کرد: دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و آمریکا به عنوان استکبار جهانی به دنبال تولید ناامنی در منطقه هستند و عربستان سعودی که خود را داعیه‌دار اسلام می‌داند از لحاظ مبنایی در تضاد جدی است و بدترین خدمت را در حوزه دین داشته و بدترین ضربه‌ها را به دین می‌زند که مصداق آن در سوریه، یمن و عراق به وضوح دیده می‌شود.

وی یادآوری کرد: عربستان گروهک‌های ضدانقلاب قومی را برای ایجاد ناامنی در ایران بخصوص در این مناطق تحریک می‌کند تا اینکه مشکلاتی را برای مردم و نظام ایجاد کنند، کما اینکه تیم‌هایی را به داخل کشور فرستادند و سپاه نگذاشت حتی یک نفر آنان به عقب برگردد و تمامی اعضای تیم‌ها را به هلاکت رساند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان همچنین گفت: گروهک‌های ضدانقلاب که سال‌ها در کردستان و مناطق کردنشین مرتکب جنایاتی شدند، اگر به ذهن آنان برسد که دوباره با هدف ایجاد ناامنی و جنایات برگردند، سپاه مانند عملیات کوهسالان سروآباد و جدی‌تر از آن، با آنان برخورد می‌کند.

رجبی همچنین گفت: شاید گروه‌هایی هم باشند که با تحریک دشمنان منطقه‌ای و به صورت محفلی، بخواهند با حرکت‌های ایذایی ناامنی در منطقه را تداعی کنند و مانند حادثه مریوان یک نارنجک صوتی را به داخل خودرو نیروی انتظامی بیاندازند، که این کار شاقی نیست و مردم اینها را می‌فهمند.

وی اضافه کرد: مردم به اهمیت و اثرگذاری امنیت حاکم در منطقه پی برده‌اند و امیدواری بیشتری به نظام دارند لذا خودشان در سطوح مختلف برقراری و پایداری امنیت قرار دارند و احساس وظیفه می‌کنند در اینکه از امنیت منطقه محافظت کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس تصریح کرد: دشمنان ما، امنیت پایدار حاکم بر کشور را برنمی‌تابند و با حرکت‌های کور و ایذایی می‌خواهند مردم را نگران کنند و به نوعی آن را توسعه دهند و این نگرانی را عمیق‌تر کنند.

رجبی در پایان گفت: از یک جهت، مبنای امنیت پایدار در منطقه کار خود را کرده است و از جهت دیگر، نیروهای مسلح در استان با روحیه جهادی و ایثارگری در زمینه حفظ و تقویت امنیت پایدار جدی هستند و ما هیچ نگرانی از این بابت نداریم.

ارسال نظرات