صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان در گفتگو با «بسیج»:
دست نشان گفت:با استفاده از نظرسنجی ازمراجعین در هر سه ماه و تقدیراز آنان را گامی مثبت درجهت تشویق کارکنان به برخورد شایسته ت ربا مراجعه کنندگان شمرده می‎شود.
کد خبر: ۸۷۲۷۹۵۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

ایرج دست نشان مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: نصب صندوق انتقادات وپیشنهادات درمحل ساختمان اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان ،برپایی جلسات روزهاي ملاقات عمومي مديرکل ، ارسال پیامک ازطریق سامانه پیام کوتاه به شماره 3000990091به کلیه مخاطبین درراستای ارتقا اطلاعات وهمچنین اعلام پیشنهادات درخصوص مقررات وقوانین دست وپاگیرتوسط این اداره کل به سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای ازجمله کارهایی ست که درخصوص تکریم ارباب رجوع وصیانت ازحقوق شهروندی صورت گرفته است.

وی افزود:  همچنین برای ارتقا سطح اطلاعات مراجعین ،فرایندها ی انجام کار در این اداره کل درهرشش ماه مورد ارزیابی و بازبینی قرارگرفته و بروزرسانی می شود.

دست نشان با بیان اینکه انتخاب همکارانی که بهترین برخورد را با مراجعین داشتند با استفاده ازنظرسنجی ازمراجعین درهرسه ماه و تقدیراز آنان را گامی مثبت درجهت تشویق کارکنان به برخورد شایسته تربا مراجعه کنندگان برشمرد و گفت: انجام نظرسنجی های مختلف از میزان رضایت مندی خدمات گیرندگان توسط این اداره کل صورت می پذیرد و خدمات گیرندگان می توانند هرگونه انتقاد ویا پیشنهاد درخصوص عملکرد این اداره کل را با تلفن پیامگیرشبانه روزی 33462369 وهمچنین سامانه پیامگیر3000990091 مطرح نمایند.

ارسال نظرات