صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم مشهد بیان داشت: آشکار شدن نقشه آمریکا در کودتای ترکیه نشان داد که آمریکا دوست ملت‌ها به شمار نمی‌آید و حتی به متحدین وفادار خود نیز خیانت می‌کند.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۳۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدحسن گلقندشتی، امروز  در جلسه عاشقان ولایت که با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت، سرگروه های صالحین و اعضای حوزه 4 سپاه ناحیه میثم مشهد برگزار شد، بیان داشت: از اصول مهمی که در اسلام به آن اشاره شده است موضوع دشمن شناسی است و امیرالمومنین علی علیه السلام در این باره می فرمایند«هر کس از دشمن خود غافل شود، دشمنش روزی او را بیدار خواهد کرد»، این موضوع آنچنان دارای اهمیت است که قرآن پژوهان می گویند 1500 آیه در قران کریم به موضوعات دشمن شناسی نظیر دشمن کیست؟

وی با اشاره به غفلت اصحاب امیرمومنین(ع) در جنگ صفین در دشمن شناسی، افزود: با حیله معاویه و عمرعاص و بالا رفتن قرآن بر نیزه، سپاه امیرالمومنین(ع) دست از جنگ کشید و دشمن اسلام (معاویه) از شکست حتمی نجات یافت و اگر معاویه در آن جنگ شکست می خورد، امروز وضعیت دنیای اسلام به گونه ی دیگری بود و چه بسا غافل شدن از دشمن و نشناختن آن، مسیر و سرنوشت یک ملت و جامعه را تغییر می دهد.

وی گفت: امروز نیز باید دشمنان انقلاب اسلامی را در هر لباس، منصب و جایگاهی که هستند بشناسیم. آمریکا دشمن نظام و انقلاب بوده، هست و خواهد بود و در پشت هر توطئه و بحران و کودتایی که در این کشور شکل گرفته است مانند درگیری های قومی و مذهبی، آشوب های اجتماعی، جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی و جنگ نرم ردپای دولت آمریکا را می توان دید چرا که آن‌ها با ماهیت انقلاب اسلامی ایران دشمنی دارند.

گلقندشتی ادامه داد: امروز عده ای خودفروخته یا مزدور دنبال بزک کردن چهره امریکا در نزد ملت ایران هستند و سعی می کنند به جای دشمن اصلی انقلاب که امریکا است، عربستان را دشمن درجه یک ایران معرفی کنند و این سخن با هر نیتی که باشد خیانت به آرمان های انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در برجام به دنبال نفوذ دشمنی خود در ارکان تصمیم ساز جمهوری اسلامی ایران است افزود: باید هشیار باشیم، شیوه های دشمنی امریکا را بشناسیم و عوامل و مرتبطین او را در داخل شناسای کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میثم در همین رابطه عنوان داشت: این که عده ای فکر می کنند با امضای توافق سعدآباد یا برجام سایه شوم جنگ از سر ملت ایرن دور شده است، اشتباه و مرعوب شدن در مقابل دشمن است. همان گونه که کسینجر یکی از مشاوران برجسته امنیت ملی امریکا  می گوید «بلوفی که رقیب آن را تهدید فرض کند، به مراتب از تهدیدی که رقیب شما آن را بلوف فرض کند بهتر است»، حال آنکه مگر دشمن جرئت به راه انداختن یک جنگ دیگر را دارد، و یا ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس نیازموده است؟

گلقندشتی در پایان بیان داشت: امروز باید مراقب باشیم زیرا دشمن از طریق فرزندان مسئولین و بعضی از تحصیل کردگان در غرب به دنبال نفوذ و ورود به کشور است و آشکار شدن نقشه آمریکا در کودتای 28مرداد و امروز در کودتای ترکیه نشان داد که آمریکا دوست ملت ها به شمار نمی آید و حتی به متحدین وفادار خود نیز خیانت می کند.

 

ارسال نظرات