صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
ابراهیم سعیدی
استاندار اصفهان در سفر به فریدونشهر به مناسبت هفته دولت:
استاندار اصفهان :اگر مشکل اشتغال در این شهرستان حل شود بقیه مشکلات هم به تبع آن رفع خواهند شد و آن چه اهمیت دارد وحدت، انسجام، همراهی، همکاری و همگرایی مردم است که می تواند بستر توسعه را فراهم کند.
کد خبر: ۸۷۳۳۶۵۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ، استاندار اصفهان در دومین روز از هفته دولت، فریدونشهر را به عنوان اولین مقصد سفرهای درون استانی خود انتخاب کرد و در جمع مسئولان شهرستان فریدونشهر در شورای اداری این شهرستان حاضر شد.
جلسه با پخش نماهنگی از اقدامات دولت  در شهرستان در سال گذشته آغاز شد. امام جمعه فریدونشهر بعنوان اولین سخنران به بیان گوشه ای از مشکلات شهرستان از جمله خصوصی سازی مدارس و نیمه کاره ماندن احداث مصلی اشاره کرد و بحث ساماندهی پیست اسکی و آبشار پونه زار را از دغدغه های مهم فرهنگی - اقتصادی شهرستان برشمرد.
بعد از سخنان امام جمعه فریدونشهر نوبت به نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی رسید تا آن چه از مشکلات مردم این شهرستان احصا کرده بود در حضور استاندار برشمارد.
اکبر ترکی گفت: هرچند مشکل بیکاری دامنگیر همه نقاط کشور است اما زمینه های خوبی برای رفع این مشکل در شهرستان وجود دارد که یکی از این زمینه ها اختصاص آب برای اجرای طرح پرورش ماهی و کشاورزی است. عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اجرای شبکه فاضلاب فریدونشهر را نیاز اساسی مردم دانست و متذکر شد در صورت عدم اجرای این طرح، آلوده شدن سرچشمه زاینده رود دور از ذهن نخواهد بود.

ترکی به محرومیت بالای روستاهای پیشکوه، میانکوه و پشتکوه اشاره کرد و خواستار دستور استاندار برای اجرای طرح گاز رسانی به این مناطق و رفع مشکل جاده های این روستاها شد. ترکی از مشکلات مخابراتی و دریافت شبکه های دیجیتالی در شهرستان سخن گفت و شرایط منطقه را برای احداث اردوگاه ورزشی مناسب بیان کرد و به بیان پیگیری های خود نزد وزیر ورزش و جوانان، از استاندار خواست در جهت حل این مسائل عنایت ویژه داشته باشد.

فرماندار هم در این جلسه با تاکید بر این که برای توسعه فریدونشهر باید موانع سرمایه گذاری در شهرستان برطرف شود، گفت: همه طرح های اشتغال زایی در این شهرستان وابسته به منابع طبیعی و کشاورزی است و این دو حوزه از قوانین سختی برخوردار هستند لذا هرچند ما مصمم هستیم پایه های منابع طبیعی و کشاورزی شهرستان حفظ شود اما درخواست داریم اجازه ندهید طرح های اقتصادی و اشتغال زایی شهرستان در این زمینه یا مشکل مواجه شود و آن ها را به جریان بیاندازید.
 استاندار اصفهان آخرین سخنران جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر بود که سخنان خود را با اهمیت ویژه شهرستان در استانداری آغاز کرد و گفت: با وجود این که در سال جاری بودجه استان نسبت به سال قبل افزایشی نداشت اما ما امسال ۲۰ درصد بودجه شهرستان را افزایش دادیم و آن را از ۱۵۰ میلیارد ریال به ۱۸۰ میلیارد ریال رساندیم.
رسول زرگرپور با اشاره به این که اشتغال در این شهرستان مثل استان و همه نقاط کشور چالش اصلی است، اظهار کرد: هر طرح اشتغال زایی موجه و مصوبی که در صنعت، کشاورزی و خدمات داشته باشید استانداری زمین آن را از طریق اختیارات خود جدای از مراحل اداری منابع طبیعی تامین خواهد کرد. وی افزود: نباید وقتی اینجا مشکل اشتغال داریم دست و پای خود را با ضوابط و قوانین منابع طبیعی محدود کنیم. 

استاندار قول بررسی طرح های راکد مانده گردشگری شهرستان در کارگروه گردشگری را داد و تصریح کرد: در اولین کارگروه گردشگری از فرماندار و نماینده دعوت می کنیم تا به همراه سرمایه گذاران شرکت کرده و علاوه بر درنظر گرفتن تسهیلات یارانه ای برای این طرح ها، شرایط را برای انجام آنها تسهیل می کنیم.

زرگرپور گفت: اگر مشکل اشتغال در این شهرستان حل شود بقیه مشکلات هم به تبع آن رفع خواهند شد و آن چه اهمیت دارد وحدت، انسجام، همراهی، همکاری و همگرایی مردم است که می تواند بستر توسعه را فراهم کند.

 
ارسال نظرات