صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی گفت: مسئولین نیز با نظارت بیشتر و بهتر بر مرزها و با حذف دست واسطه ها و دلالان از مبادی ورودی و مناطق آزاد تجاری مانع وارد شدن کالای قاچاق شوند.
کد خبر: ۸۷۳۶۰۱۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

غلامرضا کریم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: ورود کالای خارجی به داخل کشور چه به صورت قانونی و چه به صورت قاچاق در تضاد با اقتصادمقاومتی است.

وی عنوان کرد: اگر این کالا مشابه داخلی نداشته باشد و به مقدار مورد نیاز کشور و از مبادی قانونی وارد کشور شود می توان آن را مدیریت و در جهت مهندسی معکوس آن اقدام کرد و مشابه داخلی آن را ساخت.

کریم زاده افزود: کالای قاچاق و به صورت غیرقانونی وارد کردن آن به کشور باعث ضربه به اقتصاد کشور و اقتصاد خانواده ایرانی می شود علاوه بر این باعث خروج ارز از کشور و ضربه به درآمد ارزی کشور خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که کالاهایی که به صورت قاچاق وارد کشور می شوند از کیفیت مطلوب برخوردار نیستند، ضربه به اقتصاد خانواده وارد شده و به دنبال آن مشکلات بیکاری، فقر، اعتیاد ، طلاق و غیره را در سطح جامعه گسترش پیدا کرده و باعث خسارت های جبران ناپذیری خواهد شد.

مسئول بسیج کارگری استان ادامه داد: ورود کالای قاچاق به کشور باعث تعطیلی کارگاه ها و کارخانه هایی خواهد شد که کالای مشابه آن را توصیه می کنند و این تعطیلی باعث بیکاری کارگر ایران می شود.

وی ابراز داشت: در زمینه ممانعت از ورود کالای قاچاق به کشور هم مردم و هم مسئولین وظایفی را برعهده دارند که اگر هر کدام از آنها به وظیفه خود عمل کنند از ورود کالای قاچاق جلوگیری خواهد شد .

کریم زاده اظهار داشت: مردم در زمینه ممانعت از ورود کالای قاچاق وظیفه دارند از خرید کالاهایی که به صورت قاچاق وارد کشور می شود جلوگیری کنند و همچنین در جهت شناسایی وارد کنندگان به مبادی ذی ربط و مامورین کمک کنند تا آنان با کمک مردم از ورود کالای قاچاق جلوگیری کنند .

وی متذکر شد: مسئولین نیز با نظارت بیشتر و بهتر بر مرزها و همچنین مناطق آزاد تجاری و اجرای دقیق قانون از ورود کالای قاچاق جلوگیری نمایند همچنین می توانند با حذف دست واسطه ها و دلالان از مبادی ورودی و مناطق آزاد تجاری مانع وارد شدن کالای قاچاق شوند.

مسئول بسیج کارگری استان افزود: اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تمامی زمینه ها راهگشا بوده و خواهد بود و در زمینه مبارزه با کالای قاچاق نیز فرمایشات ایشان و اجرای آن باعث جلوگیری از ورود آن به کشور شده است.

وی بیان کرد: مردم نیز باید با عمل به دستورات رهبر انقلاب از خرید کالای قاچاق خودداری کرده و نسبت به خرید کالای داخلی و ایرانی نسبت به روتق اقتصاد کشور و ایجاد کار برای جوانان کمک خواهند کرد.

کریم زاده تاکید کرد: مسئولین نیز با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در امر مبارزه با ورود کالای قاچاق با جدیت عمل کرده و با حذف دست واسطه ها در جهت جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور تلاش مضاعف کنند.

ارسال نظرات