صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
حجت‌الاسلام شاه‌ حسینی در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد
مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: اکثر فسادهای رخ داده از جانب اطرافیان رئیس جمهور صورت گرفته از این رو قبول نمی‎کند که بایستی با بگیر و ببند با فساد برخورد کند.
کد خبر: ۸۷۳۷۵۳۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

حجت‌الاسلام شاه‌ حسینی مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر لزوم اصلاح قانون و عدم برخورد قضایی در موضوع فساد و حقوق‎های نجومی با بیان اینکه باید یک نیم نگاهی به قوه قضائیه و عملکرد آن نگاه داشته باشیم که آیا به وظیفه خود در این راستا عمل کرده یا خیر تصریح کرد:  شاید اگر قوه قضائیه با قدرت وارد می‎شد و دست مفاسد را کوتاه می‎کرد دیگر شاهد این نبودیم که رئیس جمهور این گونه بیان کند که با بگیر و ببند موضوع حل نمی‎شود.

شاه‌ حسینی در خصوص چرایی این نوع اظهارات رئیس دولت تصریح کرد: به علت اینکه اکثر فسادهایی که رخ داده از جانب اطرافیان او صورت گرفته از این رو قبول نمی‎کند که با بگیر و ببند با فساد برخورد کرد، هیچ شائبه و ظن و گمان دیگری نمی‎تواند باشد مگر اینکه دست این افراد نیز در این کاسه باشد وگرنه چرا می‎ترسند و متخلفین را معرفی و با آنها برخورد نمی‎کنند؟

وی در ادامه این مطلب  با اشاره به بحث قاچاق مطرح کرد: حتی خیلی از این فسادهای شکل گرفته از گمرک شروع می‎شود و وقتی که صدای رئیس جمهور در این خصوص تقلید می‎شود تا اجناس قاچاق از گمرک رد شود این سوال مطرح است آقای رئیس جمهور شما که می‎فرمایید ریشه یابی کردید، ریشه این فساد کجاست؟

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان کرد: چه کسی مسئول برخورد با این تنشی است که امروز به خاطر مسائل اقتصادی مسئولین و فساد اداری در بین آنها ایجاد شده، مردم امروز به خاطر مشاهده این فساد اقتصادی و حقوق‎های نجومی به نظام بدبین می‎شوند، چه کسی مسئول برخورد با این قضیه است؟ چرا کوتاهی می‎کنند؟

شاه‌ حسینی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی اگر شما عبا و ردای اسلام را به تن دارید ببینید که حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) با فساد چگونه برخورد می‎کردند؟ آیا با ناز و نواش برخورد می‎کردند یا آهن تفتیده و گداخته در دستشان می‎گذاشتند و این درحالی بود که هنوز فسادی ایجاد نشده بود!

وی با اشاره به بخشی از سخنان امام راحل(ره) در جلد 11صحیفه  مبنی بر گلایه زیاد مردم از خودی‎ها نزد ایشان گفت: حضرت امام می‎فرماید نباید خوابید و شبانه روز به مردم خدمت کرد، آیا تفکر امروز رئیس جمهور این است؟ اگر این گونه است پس چرا مردم درجاهای مختلف کشور به سختی زندگی می‎کنند، همان یارانه‎ای نیز که به آنها داده می‎شود در صدد قطع آن هستند، آقای رئیس جمهور چه خدمتی انجام داده که حال می‎خواهد ریشه فساد را جمع کند؟
ارسال نظرات