صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 18 May 2023
گرچه علی الظاهر عزم نیروها در حوادث به پرداختن در مرمت خرابی ها بود و خدمات نیروهای فاوا به چشم نمی آمد، اما این یک کار تخصصی و در عین حال زیر بنایی برای امداد و نجات بود.
کد خبر: ۸۷۳۹۹۵۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار فرج الله علیزاده معاون فاوای سپاه کربلا در گفتگو با بسیج در خصوص اقدامات فاوا در عملیات امدادی طوفان اخیر در مازندران گفت: قبل از تغییر وضعیت جوی مازندران هشدار های رسانه ای در این مورد احتمال طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر، باعث آمادگی تیم های امدادی سپاه کربلا در مازندران شد.

فرج الله علیزاده هشدار های رسانه ای هواشناسی را تا قدر زیادی مهم خواند و افزود: با دانستن تغییر وضعیت هوا و بارندگی های احتمالی خطرناک، فاوای سپاه کربلا خود را برای وقوع حوادث غیر عادی آماده کرد و از بدو این حادثه (سیل و طوفان که از ساعت 4 صبح جمعه دوازدهم شهریور شروع شد) با تمام مراکز مخابراتی تابعه سپاه مازندران ارتباط برقرار کرد.

مسئول فاوای سپاه مازندران با یادآوری اینکه بیشتر خسارت و تهدید حادثه سیل و طوفان در مناطق خیابان جویبار قائمشهر بود اظهار کرد:به محض اینکه دریافتیم بر اثر تبعات طوفان، برق و ارتباط  مخابراتی همچون تلفن ثابت و همراه  قطع شد  با استقرار تیم اعزامی واحد سیار فاوا(شیتلر) در قائمشهر،  پوشش های مخابراتی به منظور ارتباط بی سیمی  جهت هدایت نیروها در یاری رساندن به آسیب دیدگان  احتمالی و رفع نواقص و خسارت برقرار شد.

علیزاده استقرار نیروهای واحد سیار ارتباطات مخابراتی را  در روند ارائه خدمات تیم های امداد رسان موثر خواند و ادامه داد: تقویت ارتباطات مخابراتی توسط واحد سیار فاوا سپاه کربلا  در قائمشهر که از نخستین ساعات وقوع حادثه تا پاسی از شب جمعه انجام شد، نقش بزرگی در هدایت و راهنمایی امداد رسانان بسیج و سپاه در کنار دیگر نهاد ها  به مردم داشت.
 وی حضور به موقع نیروهای ارتباط سیار سپاه کربلا در حادثه طوفان قائمشهر را مثبت و کارآمد ارزیابی کرد و افزود: گرچه علی الظاهر عزم نیروها در حوادث به پرداختن در مرمت  خرابی ها بود و خدمات نیروهای فاوا به چشم نمی آمد، اما این یک کار تخصصی و در عین حال زیر بنایی برای امداد و نجات بود.
معاون فاوای سپاه کربلا بازدید فرمانده سپاه قائمشهر  از مراحل خدمات رسانی تیم فاوا سپاه  رانشانه اهمیت موضوع ارتباطات دانست و ابراز رضایت  وی را بیانگر دقت، سرعت و تلاش خالصانه این نیرو ها در امدادرسانی به خسارت دیدگان طوفان اخیر دانست.
فرج الله علیزاده موفقیت در  این گونه ماموریت های بحرانی را حاصل برگزاری رزمایش های متعدد  و بکار بردن شیوه ها و تاکتیک های فنی در آن خواند که برای پایداری بیشتر شبکه ها و لایه های ارتباطی متناسب با زمان بندی سریع و به موقع در عملیات بحرانی استفاده می شود.  
 
 

   

ارسال نظرات