صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مراکز درمانی خوزستان به کشتارگاه تبدیل شده‌اند، گفت: وزیر بهداشت با رویکردی متفاوت مشکلات درمانی این استان را دنبال کند.
کد خبر: ۸۷۴۲۰۶۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸

به گزارش بسیج از ماهشهر، علی گلمرادی امشب در حاشیه سرکشی از خانواده ایثارگران و دیدار با جانباز جنگ تحمیلی «علی قاسمی» اظهار کرد: متأسفانه در بازدیدهای انجام شده از مراکز درمانی حوزه انتخابیه، کمبودها و نواقص کاملاً مشهود و ملموس بود و وضعیت درمان خوزستان به هیچ عنوان در شأن مردم این استان نیست.

وی ادامه داد: وجود صنایع متعدد نفت، گاز و پتروشیمی باعث شده مردم منطقه به شدت در معرض حوادث، خطرات و آسیب‌های ناشی از فعالیت این بخش‌ها باشند و می‌طلبد به لحاظ امکانات بهداشتی و درمانی توجه ویژه‌ای مد نظر مسؤولان باشد به خاطر اینکه بتوان به موقع از بیماری‌ها و عوارض ناشی از فعالیت صنایع پیشگیری کرد.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این فقر درمانی در خوزستان باعث شده سالانه جان تعداد زیادی از هم‌استانی‌ها به مخاطره افتاده و هیچ پناه‌گاهی برای درمان آنها وجود نداشته باشد، اخیراً به دلیل کمبود امکانات در بیمارستان سینای اهواز چند بیمار دیالیزی به طرز عجیب و تأسف‌برانگیزی جان باختند و این موضوع بسیار نگران‌کننده است.

گلمرادی تبیین کرد: به عنوان نماینده مردم این تذکر را به وزیر بهداشت و درمان می‌دهم که در رابطه با مبحث بهداشت و درمان خوزستان تجدیدنظر کرده و با رویکردی متفاوت مشکلات این استان را دنبال کند. وضعیت مراکز درمانی خوزستان از لحاظ تجهیزات، فضا و توجه به نیروی انسانی شاغل در آنها بسیار اسفناک است و بیشتر به کشتارگاه شباهت دارند.

وی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت باید نسبت به وضعیت بهداشتی و درمانی خوزستان تجدید رویه داشته باشد چرا که امروز شرایط و اقلیم استان از یک طرف به دلیل وجود ریزگردها و شرایط خاص آب و هوایی و از طرف دیگر وجود صنایع متعدد آلاینده که در راستای اقتصاد کشور و منافع ملی فعالیت می‌کنند و بخش خسارتی و آسیب‌رسان و آلاینده آن متوجه استان است و متأسفانه برای جبران این معضلات کمترین توجهی وجود ندارد، شرایط بسیار بد و نامناسبی است.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در ادامه به وضعیت یادگار و جانباز دوران دفاع مقدس «علی قاسمی» اشاره کرد و گفت: بسیار بد و ناشایست است که به دلیل کمبود امکانات درمانی نتوانستیم از فردی که به خاطر صیانت از این نظام سال‌ها در جبهه و جنگ رشادت کرده و به درجه جانبازی نائل آمده مراقبت کنیم و پزشکان به دلیل سهل‌انگاری مجبور به قطع پای این جانباز شدند و بر اساس اظهارات پزشکان معالج چنانچه این اقدام صورت نمی‌گرفت و در تهران تشخیص لازم داده نمی‌شد به قلبش سرایت می‌کرد.

گلمرادی در پایان تشریح کرد: این جانباز و یادگار دوران دفاع مقدس با وجود مراجعات مکرر به مراکز درمانی استان، به دلیل کمبود شدید امکانات درمانی و عدم توانایی پزشکان در تشخیص به موقع و پس از مراجعه به تهران پای راست خود را از ناحیه ران از دست داد و در دیداری که امشب با وی داشتیم از کمبود امکانات بهداشتی و درمانی به شدت گله‌مند بود.

ارسال نظرات