صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
فرمانده سپاه تنگستان گفت: در همایش سراسری مدیران آموزش و پرورش یک آقایی می آید سخن نا صوابی را بیان می کند که دشمنان ما را دلشاد می کند و راهبرد های نظام و نیاز به نیروی نظامی و تقویت بنیه دفاعی کشور را زیر سوال می برد.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۶۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمد علی ملاکی در جلسه شورای اداری تنگستان گفت: خدای تبارک و تعالی در آیه شریفه 59 سوره انفال می فرماید در مقام مبارزه با کافران خود را مهیا کنید و مسئله دفاع, شهادت طلبی و ایثار در فرهنگ دینی ما جایگاه ویژه ای دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در گرامیداشت هفته دفاع چه زیبا می فرمایند: هفته دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است و امام راحل نیز می فرمایند : ما در خصوص عملکرد خود در جنگ یک لحظه هم نادم و پشیمان نیستیم و ما با جنگ ابهت شرق و غرب را شکستیم , ما با جنگ انقلاب خود را به دنیا صادر کردیم.
ملاکی تاکید کرد: امروز اگر در فضایی ارام و برادرانه قرار داریم و امورات را انجام می دهیم به برکت خون شهدا و جانفشانی هایی است که در طول دفاع مقدس انجام شده است و بر ماست که قدر داشته هایمان را بدانیم.

تقویت گفتمان ولایت راهبرد بسیج در همه برنامه هاست

وی خاطر نشان کرد: آنچه امروز برای ما در هفته دفاع مقدس و در تمامی برنامه ها مورد اهمیت است تقویت گفتمان ولایت است.
ملاکی گفت: با کمال تاسف باید گفت در بعضی از عرصه ها حرکت ها بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری شکل می گیرد.
وی تصریح کرد: در بحث دفاع و نیروهای نظامی و انتظامی ما می بینیم که در همایش سراسری مدیران آموزش و پرورش یک آقایی می آید سخن نا صوابی را بیان می کند که دشمنان ما را دلشاد می کند و راهبرد های نظام را زیر سوال برده و نیاز به نیروی نظامی و تقویت بنیه دفاعی کشور را زیر سوال می برد.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان افزود: با ارائه دو مثال غیر قابل قیاس ما را با دو کشور آلمان و ژاپن مقایسه می کنند که اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید نیروی نظامی را حذف کرده و کنار بگذاریم که این با راهبرد های نظام در تضاد است.

وی متذکر شد: آقای طلبکار ببیند خودش برای حضور در یک راهپیمایی چند محافظ کنارش قرار می گیرد آن موقع مشخص می شود که آیا نیاز به نیروی نظامی و دفاعی و امنیتی هست یا خیر.
محمد علی ملاکی گفت: وقتی امریکای جنایتکار یازده هزار کیلومتر مسافت را طی می کند و در کنار گوش ما در خلیج فارس پایگاههای متعدد نظامی برقرار کرده و هزینه می کند ومی بینیم که در عراق, سوریه, یمن و... گروههای تروریستی را تقویت می کند آیا اینها دلیل بر اهمیت نیروی نظامی نیست؟
وی ابراز داشت: ما اگر به راهبردهای ارائه شده توسط مقام معظم رهبری نگاه کنیم و با نیم نگاهی به آیه 59 سوره انفال که می فرماید خود را در مقابل کافران و منافقان مهیا کنید آیا نباید در برابردشمنان قسم خورده ای که تا بن دندان در برابر انقلاب ما خودشان را آماده کرده اند به لحاظ دفاعی و نظامی مهیا شد؟
ملاکی افزود: اگربخواهیم این آرامش و جزیره امنی که داریم را حفط کنیم راهی به جز دفاع از هستی امان نداریم .
وی خاطر نشان کرد: ما گوهر ارزشمندی به نام انقلاب اسلامی داریم و به گفته امام راحل حفظ نظام ا اوجب واجبات است پس همه باید در ترویج انقلابی گری و ترویج سبک زندگی اسلامی کوشا باشیم.

انتقال فرهنگ دفاع مقدس عین انقلابی گری ماست

ملاکی تاکید کرد: امروز روشنگری و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب عین انقلابی گری ما بوده و از نان شب هم برای ما واجب تر است.
وی بیان داشت: امروز این فرهنگ ایستادگی و مقاومت باید تقویت شود چرا که مقام معظم رهبری خاکریز دفاع از ارزشها را خارج از مرزها می دانند می بینیم صداهای ناهمگونی شنیده میشود که ما رابه تجاوز و زیاده خواهی متهم می کنند.
ملاکی دفاع مقدس فرهنگی را دفاع از ارزشهای ناب اسلام محمدی دانست و گفت: ما می توانیم با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس شعار سال را محقق کنیم چرا که اقتصاد مقاومتی را می توان در جنگ پیدا کرد و به دنبال آن تدبیر , فرماندهی و مدیریت درسهایی است که در دل دفاع مقدس نهفته است.

اجرای بیش از 350 برنامه در هفته دفاع مقدس تنگستان

وی افزود: ما در شهرستان برگزاری بیش از 350 برنامه اجرایی را در هفته دفاع مقدس در دستور کار داریم و این امر مهم را با حضور ارزشمند شما ادارات شهرستان محقق می کنیم.

ملاکی گفت: برنامه های ما در هفته دفاع مقدس در عرصه های مختلف به ویژه آگاه سازی , بصیرت افزایی, روشنگری جوانان، آسیب شناسی فضای مجازی ومدیریت فضای مجازی که امروز یکی از مولفه های مهم تربیتی ما در شجره طیبه صالحین و بسیج است و ان شا الله این کارها را در هفته دفاع مقدس انجام خواهیم داد.
حواسمان باشد آنچه دشمن می خواهد به دست مسئولین رقم نخورد
وی گفت: اگر مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ و فتنه تاکید دارند به طور قطع یک سری کارهایی صورت گرفته و جاسوسی هایی در مسائل کلان کشور رخ داده است و ما باید حواسمان جمع باشد که خدای ناکرده آنچه دشمن می خواهد به دست مسئولین رقم نخورد.
ملاکی خاطر نشان کرد: چرا وقتی رهبر معظم انقلاب در بحث فتنه، می فرماید معلوم نیست آثار فتنه کی می خواهد جبران شود یک عده بلند می شوند و از سران فتنه حمایت می کنند و می خواهند جفا و ظلم به مردم توسط فتنه گران را تطهیر کنند.
وی افزود: عده ای وقتی مرگ بر فتنه گر در مجلسی گفته می شود دردشان می آید و خودشان را از فتنه گران می دانند و این یکی از آسیب های فرهنگی جامعه ماست.
فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان افزود: انقلاب ما حاصل خونهای انسانهای شریفی است که در این راه ریخته شده است و ما اگر سرگذشت سرداران دوران دفاع مقدس را بخوانیم همه آنها ما را رهنمون به حضور در مسجد و نماز جمعه و در بین مردم می کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما برای موفقیت و عظمت انقلاب باید در مسیرشهدا حرکت کنیم چنان که به حمد الله در شهرستان ما با حضور امام جمعه پر توان و با جرات مراسمات بزرگی چون بزرگداشت مشاهیر شهرستان با کمک ادارات و نهادها برگزار شده است.

ارسال نظرات