صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
امام جمعه ساوجبلاغ گفت: یکی از بلایای عظیم که گریبان امت اسلامی را گرفته و جهان اسلام را درگیر کرده و جنگ خانمان سوز را بر مسلمان ها تحمیل کرده، وجود شجره خبیثه و ملعونه آل سعود است، جهان اسلام باید در سرنگونی این حاکم خودخواه و پلیدی که هم کاسه اسرائیل صهیونیست است، همدل و هماهنگ باشد .
کد خبر: ۸۷۴۵۴۴۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛  حجت الاسلام محمدتقی ناطقی در خطبه دوم نماز جمعه پس از حمد و ثنای الهی و دعوت مومنین و مومنات به رعایت تقوای الهی، ضمن تاکید بر خدمات ارزشمند آیت ا... خزعلی به جامعه تشیع و کشور، با تشکیل ستاد غدیر ، در ادامه به 31 شهریور که یادآور تجاوز صدام افلقی، این انسان شرور و نوکر و مزدور مستکبرین به این کشور است، اشاره کرد و رهبری امام (ره) و فداکاری رزمندگان غیور و پشتیبانی ملت انقلابی این مملکت را عواملی دانست که دشمن را به خاک مذلت کشاند .

وی همچنین ولادت با سعادت حضرت امام هادی(ع) در سال 212 هجری قمری را به همه پیروان اهل بیت(ع) تبریک گفت و در ادامه به 27 شهریور، روز شعر و ادب فارسی و روز بزرگداشت شاعر ولایتمدار شهریار، اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: شهریار عاشق اهل بیت(ع) و امیر المومنین(ع) ، امام(ره) و رهبری بود و شعرهای فراوانی در مدح و عظمت امام(ره) و رهبری سرود. او مردی متدین و انقلابی بود و شعر معروف علی ای همای رحمت از سروده های اوست .

خطیب نماز جمعه شهرستان هشتگرد، با تبریک پیشاپیش عید سعید غدیر گفت: در سال 10 هجری قمری ، پیامبر عزیز اسلام(ص)، علی (ع) را جانشین و ولی امت معرفی کرد. علی(ع) محور حقیقت است، هرکس با علی(ع) شد، با خدا است ولی اگر با علی نباشد، از چشم خدا هم می افتد . وقتی حکومت و اداره مملکت به دست صاحب حق باشد، هیچ خطری ضعفا را تهدید نمی کند .

وی گفت :پیامبر عزیز اسلام (ص) فرمود: عَلِيٌّ مَعَ الْحَقِّ وَالْحَقُّ مَعَ عَلِيٍّ يَدُورُ مَعَهُ حَيْثُما دَارَ. علی(ع) را بشناسید، علی با حق است و حق هم با علی است . هرکجا علی است، حق همانجاست و هر کجا حق است، علی آنجاست . مواظب باشید که علی صراط مستقیم است، ولایت علی، ولایت الله است .

امام جمعه شهرستان هشتگرد پیام غدیر را حاکمیت اسلام ناب محمدی دانست و تاکید کرد: غدیر یعنی مدیریّت بر محور امامت و زیر بار ذلت نرفتن ؛ غدیر یعنی التزام به ولایت فقیه داشتن و اگر بنا بر این بود که در دوران غیبت امام زمان(عج)، مردم به ویژه شیعیان، هر حکومتی را بپذیرند، غدیر معنا نداشت زیرا خدا و پیامبر(ص) می دانستند که فرزند یازدهم امیر المومنین(ع) غایب خواهد بود، پس علت این دستور چه بود؟!! یعنی ای مردم، حتی در زمان غیبت کبری امام عصر(عج) ، شما باید در پناه قران، حول محور مدیریت امامت و ولایت حرکت کنید، یعنی نماینده امام غایب و فقیه جامع الشرایط . اما آیا فقهای دیگر این مسئله را نمی دانستند ؟!! میدانستند اما در گذشته مردمی به وفاداری دوره کنونی ملت ایران نبود لذا ملتی وفادارتر و فداکارتر و غیور تر از ملت ایران در این دوره ، در طول تاریخ سراغ نداریم .

حجت الاسلام ناطقی گفت :خلاصه پیام غدیر، وفاداری در حفظ ارزشهایی است که امروز به پایش خون جوانان مملکت ریخته شده است. امروز اقتدار رهبر فرزانه انقلاب برای این است که شما مردم مومن و غدیریون، و شما شیعیان خالص امیر المومنین(ع)، گوش به فرمان او هستید . چرا امریکا از شما می ترسد؟ زیرا ملت ایران از مرجع شجاع و نیرومند معنوی و سیاسی، فرمان می برد .

حجت الاسلام ناطقی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه شهرستان هشتگرد گفت: از نکات مهمی که رهبر معظم انقلاب روی آن تکیه دارند اینست که تصمیم گیری صحیح برای مملکت نیازمند آمار دقیق و قابل اعتماد است لذا هم مردم بزرگوار با مامورین سرشماری همکاری کنند و هم دولتمردان محترم، دقیق باشند .

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ درپایان خطبه های نماز جمعه امروز ، خاطرنشان کرد: یکی از بلایای عظیم که گریبان امت اسلامی را گرفته و جهان اسلام را درگیر کرده و جنگ خانمان سوز را بر مسلمان ها تحمیل کرده، وجود شجره خبیثه و ملعونه آل سعود است، جهان اسلام باید در سرنگونی این حاکم خودخواه و پلیدی که هم کاسه اسرائیل صهیونیست است، همدل و هماهنگ باشد .

 
 
خبرنگار:عطیه قمی 
ارسال نظرات