صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
فرمانده انتظامی استان کردستان با یادآوری آغاز هفته ناجا از نهم ماه جاری، گفت: در طول این هفته، 140 عنوان برنامه در کردستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۳۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار مسعود خرم‌نیا در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته ناجا در کردستان، با قدردانی از تعامل اصحاب رسانه استان با پلیس‌های تخصصی انتظامی کردستان، اظهار کرد: رسانه‌ها در امر نرم‌افزاری، نیروی انتظامی را در زمینه تولید امنیت کمک می‌کنند و این شایسته تقدیر است.

فرمانده انتظامی کردستان در ادامه به برنامه‌های هفته ناجا در کردستان اشاره و اضافه کرد: در طول این هفته که از روز نهم ماه جاری و با شعار «همه باهم برای امنیت و آسایش» آغاز می‌شود، 140 عنوان برنامه در استان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هر ساله پلیس این هفته را با یک شعار محوری آغاز می‌کند که محور برنامه‌های سال انتظامی در کشور می‌شود کما اینکه شعارهای سال‌های قبل نیز در برنامه‌های انتظامی مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گفته خرم‌نیا، در تمامی شعارهای سال نیروی انتظامی بحث امنیت وجود دارد چرا که این مقوله از اولویت‌های پلیس و لازمه زندگی مردم در کمال آرامش و آسایش است.

فرمانده نیروی انتظامی کردستان در ادامه برنامه‌های هفته ناجا در کردستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: شرکت منسجم نیروهای انتظامی در نمازهای جمعه و سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه‌ها پیرامون امنیت و عملکرد پلیس در یک سال گذشته، مراسم صبحگاه عمومی و حضور رووسای کلانتری و پاسگاه‌ها و کارشناسان انتظامی در مدارس و ارائه آموزش‌های اجتماعی مورد نیاز به دانش‌آموزان از برنامه‌های این هفته در کردستان است.

وی همچنین ملاقات عمومی فرماندهان انتظامی با مردم، بازدید دانش‌آموزان از خدمات فوریت‌های پلیسی، نشست تخصصی و هم‌اندیشی فرماندهان و رووسای کلانتری‌ها با ائمه جمعه، شوراهای اسلامی و اصناف و بازاریان، تجلیل از خانواده شاهد، عیادت از بیماران در بیمارستان‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی در محلات، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در درمانگاه‌های انتظامی و نشست فرماندهان با مسوولان دستگاه‌های اجرایی و انجمن‌های اولیا و مربیان و بازدید خبرنگاران و دانش‌آموزان و اقشار مردم از مرزها و آشنایی با فعالیت‌های مرزی نیروی انتظامی را از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در کردستان برشمرد.

خرم‌نیا همچنین از راه‌اندازی اتوبوس ارائه خدمات مشاوره‌ای و انتظامی و حضور آن در محلات برای دسترسی آسان مردم و بهره‌مندی از خدمات آن خبر داد.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود، عملکر نیروی انتظامی استان در نیمه نخست امسال را تشریح کرد و گفت: برنامه‌های پلیس انتظامی در طول این مدت موجب کاهش 28 درصدی وقوع قتل، 19 درصدی جرح، 3 درصدی سرقت و 18 درصدی تصادفات شده است.

فرمانده انتظامی کردستان با یادآوری اینکه رویکرد دستگاه انتظامی کردستان مبارزه با باندها و تشکیلات سازمان‌یافته در زمینه قاچاق است، از کشف 67 میلیارد تومان قاچاق در نیمه نخست امسال در کردستان خبر داد و گفت: اولویت پلیس در برخورد با قاچاق اقلامی است که در تضعیف وضعیت اقتصادی تاثیرگذار باشد، اقلامی که سلامتی مردم را به خطر بیاندازد و اقلام امنیتی و ممنوعه است.

خرم‌نیا همچنین گفت: تهدیدات فضای مجازی روز به روز در حال افزایش است و پلیس فتا در کردستان امسال تاکنون 146 متهم به اقدامات مجرمانه در این حوزه را دستگیر کرده است.

وی در بخش پایان سخنان خود گفت: حفاظت از مرزها جزو برنامه‌های نیروی انتظامی است و هر کس بخواهد به صورت غیرمجاز و از مرزهای غیرمجاز وارد کشور شود، نیروی انتظامی قاطعانه با آن برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی کردستان افزود: افرادی که تحت عنوان کولبر و با داشتن کارت شناسایی از معابر رسمی فعالیت اقتصادی می‌کنند با افرادی که می‌خواهند بصورت قاچاق کار کنند، متفاوت هستند و با هر گونه قاچاق برخورد می‌کنیم.

ارسال نظرات