صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با ائمه جمعه شهرستان خدابنده دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۵۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با ائمه جمعه شهرستان خدابنده ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و دهه امامت و ولایت، یاد و خاطره دلاورمردان عرصه های هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و نسبت به ارواح طیبه شهداء والامقام و امام راحل ادای احترام کرد.

صفری با اشاره به فعالیت شبانه روزی کارکنان رسانه ملی در دفاع از ارزشها و فرهنگ اسلامی و ایرانی کشورمان افزود: در این مسیر دشوار و جبهه حساس تقابل با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان دقت نظر و نقد منصفانه عموم مخاطبان بویژه ائمه جمعه نقش مهمی در غنای محتوایی برنامه های مختلف دارد.

وی با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب در ایجاد روح خودباوری و امید اظهار داشت: رسانه استانی فارغ از جناح بندیهای سیاسی، در راستای مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت از منافع و حقوق مردم و همچنین تقویت روحیه امید و خودباوری، قدم بر می دارد .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ارتباط مخاطبان با حوزه های سیما، صدا و خبر را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: به حمد الهی در هر سه حوزه در شرایط خوبی هستیم و رسانه استانی به سطحی رسیده که میزان مخاطب بطور مستمر در بیش از هفتاد درصد است و این میزان مخاطب در شرایط رقابتی با رسانه ها و شبکه های متعدد نوظهور قابل توجه می باشد.

صفری با اشاره به اینکه میزان پوشش دیجیتال استان زنجان را بیش از 90 درصد است، افزود: ده درصد باقی مانده مناطق فاقد پوشش شبکه های دیجیتال که بخش عمده ای از آن در شهرستان خدابنده است درصورت حمایت مسئولین استان و شهرستان و تامین اعتبارات لازم تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

همچنین امام جمعه شهر قیدار در این دیدار با اشاره به خدمات فراوان رسانه ملی در مسیر حفظ و صیانت از آرمانهای انقلاب در میان هجمه شدید فرهنگی دشمن، این تلاش کارکنان رسانه ملی و استانی را مجاهدت در راه اسلام و انقلاب دانست.

حجت الاسلام والمسلمین طالبی از توجه ویژه رسانه استانی به شهرستان خدابنده تشکر کرد و افزود: صداوسیمای مرکز زنجان در انعکاس برنامه های مذهبی و فرهنگی همچنین اخبار مراسم و رویدادهای این شهرستان همواره پیشگام بوده و نقش موثری در توسعه این بخش داشته است.

در ادامه امام جمعه زرین رود هم توجه رسانه استانی به شهرهای کوچک و مناطق روستایی را از نقاط قوت این مجموعه دانست و از انعکاس اخبار رویدادها و مراسمات این منطقه در شبکه استانی قدردانی نمود.

همچنین امام جمعه شهر گرماب از پخش برنامه های مناسب و اخلاق محور صداوسیما تشکر کرد و توجه بیش از پیش رسانه استانی را عامل توسعه مناطق مختلف استان ادنست.

همچنین فرمانده سپاه منطقه خدابنده و شهردار قیدار ضمن تقدیر از رسانه استانی خواستار تداوم پخش برنامه های عزاداری مردم این شهرستان در ایام محرم و بیان اقدامات نهاد های خدمت رسان مانند شورای اسلامی و شهرداری شد.

گفتنی است، در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر به مدیرکل مرکز از خدمات و تلاشهای همکاران رسانه استانی و توجه ویژه صداوسیما به شهرستان خدابنده قدردانی شد.

ارسال نظرات