صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نظارت مستمر بر فعالیت محققان و مبتکران بسیجی در آذربایجان غربی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۸۷۶۷۵۰۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، پرویز محمدی اظهار داشت: مرکز حمایت از نخبگان، محققان و مبتکران بسیجی در آذربایجان غربی راه‌اندازی شده است به طوری که بر فعالیت آنها در راستای حصول نتیجه نظارت صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مبتکران، محققان و نخبگان برای برخورداری از حمایت‌های این مجموعه می‌توانند طرح‌های علمی و پژوهشی خود را به این مرکز ارسال کنند، افزود: پس از دسته‌بندی اطلاعات و ایجاد بانک‌های اطلاعاتی کارگروه‌های تخصصی راه‌اندازی می‌شود.

محمدی با بیان اینکه کارگروه‌های تخصصی استان برای ارزیابی طرح‌ها تشکیل می‌شود، یادآوری کرد: در حال حاضر هفت کارگروه تخصصی برق و الکترونیک، فناوری زیست، شیمی و مواد، ریاضی و نرم‌افزار، معدن، کشاورزی، فیزیک و مکانیک راه‌اندازی شده است.

*اعمال حمایت همه‌‌جانبه از محققان در آذربایجان غربی

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه پس از بررسی طرح‌ها در کارگروه‌های تخصصی، مراحل تصویب طرح برای برخورداری از حمایت‌ انجام می‌شود، گفت: لازم به ذکر است علاوه بر حمایت مادی نسبت به ارائه حمایت‌ علمی، پشتیبانی، کارگاهی، آزمایشگاهی، حقوقی و اداری اقدام می‌شود.

وی با اظهار اینکه در طول مراحل اجرای طرح نیز کارگروه‌ها، مبتکران و محققان را به هیچ عنوان تنها نمی‌گذاریم، اضافه کرد: با راهنمایی و نظارت مستمر تلاش می‌شود که فعالان این عرصه را در بهبود طرح و اجرای موفق آن یاری کنیم.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه شهدای آذربایجان غربی به ظرفیت محدود طرح‌های مصوب اشاره کرد و بیان داشت: بنابراین اولویت‌های مرکز حمایت از نخبگان، محققان و مبتکران بسیجی در سال جاری به حمایت مالی بلاعوض از طرح‌هایی تعلق می‌گیرد که در حوزه‌های فنی، مهندسی، صنعتی و پایان‌نامه‌های کاربردی منجر به ساخت محصول شود.

وی با اظهار اینکه علاقه‌مندان برای ارسال طرح‌ها می‌توانند اسناد خود را در قالب فرم پیوستی به آدرس ایمیل «rsoleima4@yahoo.com» ارسال کنند، گفت: به این ترتیب طرح‌های ارائه شده مورد بررسی قرار می‌گیرند.

محمدی با بیان اینکه در استان ما استعدادهای برتر و شاخص‌های زیادی وجود دارد که باید برای رشد، صیانت و پرورش آنها به صورت جدی گام برداشت، گفت: در این صورت مشکلات موجود تا اندازه زیادی رفع می‌شود.

*استفاده از ظرفیت‌های داخلی مهم‌ترین راه برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

مسئول بسیج علمی و فناوری سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به نام‌‌گذاری سال جدید با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط رهبر معظم انقلاب، یادآوری کرد: مهم‌ترین راه برای جامه عمل پوشاندن به شعار سال استفاده از ظرفیت‌ درونی است.

وی راه‌اندازی خانه نخبگان علمی استان در زیرمجموعه معاونت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه شهدا را مورد اشاره قرار داد و یادآوری کرد: از این رهگذر برای شناسایی و سازماندهی سرمایه‌های انسانی اقدام می‌شود.

محمدی ایفای نقش از این رهگذر برای توسعه و شکوفایی آذربایجان غربی را مورد اشاره قرار داد و یادآوری کرد: سرمایه‌های انسانی خلاق، مبتکر و صاحب دانش یکی از عواملی هستند که در بالندگی و پویایی جامعه تاثیر شگرف دارند.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه شهدای آذربایجان غربی شرط استمرار داشتن این بالندگی و پویایی را حضور سازمان‌یافته و اثربخش فرهیختگان دانست و گفت: بنابراین از قشر فرهیخته جامعه باید در عرصه‌های موردنیاز استفاده کرد.

ارسال نظرات