صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 18 May 2023
معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:
معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: دشمنان بدانند که در حفظ امنیت کشور هیچ خط قرمزی را نمی شناسیم و نمی پذیریم.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۷۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار رضا طلائی نیک در رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان بهار اظهار داشت: دلیل انجام این رزمایشات علاوه بر افزایش و حفظ حداکثری توان رزم در بین بسیجیان دلیل اصلی آن را حفظ روحیه بسیجی و نشان دادن آن به دشمنان اسلام به خصوص شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است.

وی با اشاره به پیام رزمایش بسیج بیان کرد: پیام نیروهای بسیج برای دوستان انقلاب و نظام این است که مدافعان نظام و انقلاب اسلامی همواره در صحنه هستند و هیچ چیز آنها را سست نکرده است.

معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه هیچ خط قرمز و معامله ای در ارتباط با امنیت کشور برای ما پذیرفته نیست، گفت: در واقع آنچه که برای ما مهم است تفکر و فرهنگ بسیجی است که این ضامن بقای جمهوری اسلامی و حفظ نظام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: چه شده است برخی از افراد می خواهند پیام روشن و الهی امام راحل (ره) را کنار بگذارند آن روز که ما هیچ نداشتیم امام(ره) فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و امروز که به واسطه خون شهدا و حضور شما بسیجیان عزتمند و قدرتمند هستیم نیز امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

سردار طلایی‌نیک با بیان اینکه به گفته امام(ره) باید بر اساس تکلیف عمل کرد و امروز تکلیف همه ما مقابله با ظلم و ستم است، تصریح کرد: در شرایط کنونی برای دفاع از اسلام به عنوان یک تکلیف وارد صحنه می شویم و با ندای رهبری و امام راحل و توجه به وصیت نامه شهدا به تکلیف خود عمل می کنیم.

وی اظهار داشت: نباید ارزش‌های انقلاب قربانی شود همه ما محکم و با اراده پای سخنان رهبری ایستاده ایم و به فرموده معمار کبیر انقلاب همه قدرت ها و ابر قدرت ها بدانند ما تا آخرین نفر، آخرین منزل و آخرین قطره خون برای اعتلای کلمه الله محکم ایستاده ایم.

معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه دشمنان همه توان خود را برای از بین بردن اسلام و دین بکار برده اند، ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی بدانند خون شهدا، امام و رهبری در رگ های ما جاری است و ما اجازه نمی دهیم شرایط به گونه ای شود که سر تعظیم در برابر هر دشمنی خم کنیم، دشمن، دشمن است، دشمنان همه توان خود را برای از بین بردن اسلام و دین به کار برده اند، در گذشته با جنگ سخت به نتیجه نرسیده و امروز با قدرت با ابزار نرم در تلاش شبانه روزی هستند.

وی گفت: امریکا به گفته امام خمینی (ره) شیطان بزرگ است، ما باید در سخنان و جملات امام مطالعه داشته باشیم، مردم ایران هیچ گاه زیر بار ذلت نخواهند رفت و تکلیف ما این است که در شرایط کنونی دوست و دشمن را به خوبی بشناسیم.

سردار طلایی‌نیک با بیان اینکه امروز ادعای حقوق بشری و صلح طلبی رخت بربسته است، گفت: نفاق آمریکا و نظام سلطه و استکبار برای بسیاری از ملتها در جریان بیداری اسلامی و بیداری ملتها روشن شده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) ملت‌ها را با حقیقت اسلام ناب آشنا کرد،افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی مسلمانان جهان را با رهنمودهای روشنگرانه به میدان عمل آورد و ایران را به الگوی انقلاب اسلامی و استکبارستیزی در جهان تبدیل کرد و ما امروز این دستاورد بزرگ را از دست نخواهیم داد و در جهت رشد آن حرکت می کنیم.

معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز پرچم انقلاب اسلامی در کشورهای بسیاری از جمله سوریه، لبنان، عراق و یمن به اهتزاز درآمده است و این بیانگر آن است که حرکت عزتمندانه ملت شجاع ایران برای راندن استکبار از سرزمین خود،‌ درسی برای کشورهای آزادی طلب منطقه شده است و ما اعلام خواهیم کرد که تا سقوط کامل رژیم کودک کش صهیونیستی راه استکبار ستیزی خود را ادامه خواهیم داد.

سردار طلائی با اشاره به روح شیطانی و مستکبر آمریکا،‌ بیان کرد: مردم ما بیدارند و می‌دانند ماهیت آمریکا چیست و از تمامی ظرفیت و توانمندی و ثروت و دارایی کشور خود در برابر مستکبران دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات