صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
حسین کریمی اول گفت:با شعار نمی توان اهداف انقلاب را محقق کرد و باید برای تمامی سطوح اعم از فرهنگ ، سیاست ، اقتصاد ، علم و دانش و .. برنامه ریزی کرد
کد خبر: ۸۷۸۱۲۶۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان  حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا گلستان و رئیس شورای جهاد علمی استان صبح امروز (سه شنبه 2 آذر) در مراسم تجلیل از جهادگران علم و فناوری گلستان اظهار کرد:  تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی منشا تحولات بین المللی شده و قطع یقین هسته و مرکز ثقل تحولات جهانی انقلاب اسلامی است یعنی محور جبهه حق در برابر استکبار جهانی ایران اسلامی است .

 کریمی اول با اشاره به این جمله که نمی شود با شعار اهداف انقلاب را محقق کرد و باید برای تمامی سطوح اعم از فرهنگ ، سیاست ، اقتصاد ، علم و دانش و .. برنامه ریزی کرد، افزود : نقش امروزه ما تمدن سازی نوین اسلامی بر اساس آموزه های اسلام و قران و آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل و تداوم دهنده راه ایشان یعنی مقام معظم رهبری است .

وی بیان کرد : دشمنان انقلاب اسلامی در تمامی سطوح با ما مقابله می کنند چون اهدافی که ما طراحی کردیم مقابل اهداف آنها است و اگر گسترش جهانی پیدا بکند ، می ترسند ، امروز می بینیم شعارهای مقام معظم رهبری در راهپیمایی های آمریکا بر سر دستان آمریکایی هاست .

جانشین سپاه نینوا گلستان ادامه داد : وضعیت علمی امروز ایران قابل مقایسه با قبل نیست ، امروز ما در نانو رتبه 6 دنیا داریم ، در خیلی دیگر از رشته ها رتبه تک رقمی داریم ، در زمینه هسته ای و پزشکی نیز وضع ما خوب است و اینها به برکت مولفه خودباوری بود که انقلاب اسلامی به مردم تزریق کرد.

کریمی اضافه کرد:  برای اینکه جلوی دشمن بایستیم باید حرف برای گفتن داشته باشیم ، در عرصه جنگ الکترونیک جوانان ما آرکیو 170 آمریکایی را که خیلی پیشرفته و نامرئی بود ، در صحرای طبس نشاندند ، اطلاعات آن را خالی کردند و با مهندسی معکوس مدل بومی آن را ساختند .

وی گفت : مقام معظم رهبری در جمع نخبگان گفتند که من تا نفس دارم از پیشرفت علمی حمایت می کنم و ما باید از این جمله بفهمیم که اگر در روند توسعه علمی کشور کند حرکت کنیم و یا وقفه ای ایجاد شود ، نفوذی ها در مراکز تصمیم گیری نفوذ می کنند لذا ما وظیفه داریم اتاق فکرهایمان را فعال تر کنیم .

رئیس شورای جهاد علمی گلستان تصریح کرد: اوبامایی که به صراحت می گفت بشار اسد باید 6 ماهه برود ، خودش رفت و بشار اسد و جبهه مقاومت ماندند ، امروز او رفت و جبهه مقاومت ماند و این ما را یاد اوایل انقلاب می اندازد که عده ای از این منافقین و توده ای ها و ماتریالیست ها می گفتند سه ماه دیگه و یا شش ماه دیگه انقلاب رفتنی است اما امروز می بینیم که 40 سال از عمر انقلاب می گذرد و سخنان امام و رهبری در تمام جهان منتشر شده است .

کریمی اول با اشاره به اینکه کوچترین وقفه ای در جهاد علمی ما نباید ایجاد شود تاکید کرد: در راستای اجلاسیه شهدا عهد ببندیم که اگر شهدا با خونشان انقلاب را ضمانت کردند ما نیز با علم و قلم خودمان فعالیت کنیم .

این مقام مسئول قول داد : ایده ها و طرح های علمی برتر استان از طرف بسیج علمی استان گلستان مورد حمایت قرار بگیرد .


انتهای خبر/
ارسال نظرات