صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:
برای بسیج توقف معنا ندارد، اگر از تفکر بسیجی فاصله بگیریم، سیلی خواهیم خورد.
کد خبر: ۸۷۸۱۷۵۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در همایش ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان پایگاهها و حوزه های ماهنشان گفت: هنر امام راحل بود که بسیج را تشکیل دادند و امروزه می بینیم در اقصا نقاط دنیا به تبعیت از آن، گروه ها و بسیجی را تشکیل می دهند، امام برای پایداری انقلاب و اسلام خواست از تنه تنومند مردم استفاده کند چرا که شبکه های رسمی نظامی و انتظامی بود.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری با بیان اینکه برای این انقلاب و نظام خون دلها خورده شده است، افزود: امام برای تنومند شدن این شجره طیبه خون دل خوردند، هدف امام با تشکیل بسیج مدیریت استراتژیک و به رخ جهانیان کشیدن وحدت و آرمان های انقلاب اسلامی بود، حرکت های با ارزش بسیجی و هرس و جوش های آن ها باید حفظ شود.

وی اظهارداشت: مقام معظم رهبری همان راه را با تمدن جهانی اسلام می بینند و انتظار دارند بسیج پیشبرنده و پیشرو باشد، اولین و اصلی ترین وظیفه بسیج ، حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بسیجی باید قدرت تشخیص داشته و به مسائل پیرامون حساس بوده و شبکه ها و جریان های مختلف را رصد کند، به تهدیدات و آسیب های دشمنان داخلی و خارجی آشنا باشد، تا بتواند به موقع در برابر آنها بایستد.

وی با بیان اینکه در مدیریت جهانی رهبر انقلاب حرف اول را می زنند، افزود: ما باید حرف ها و حرکت هایمان سنجیده و مورد رضایت مقام معظم رهبری باشد، ما اسلام حسینی و اسلام یزیدی داریم، هستند کسانیکه سابقه انقلابی و همسنگری با ولایت و شهدا را دارند اما امروز در صف و جریان یزیدی ایستادند، اینجاست که باید بسیج راه را تشخیص دهد .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و تشیع در صدد براندازی این نظام و انقلاب هستند، گفت: امروزه اگر رسانه ها را دنبال کنید می بینیم که از کوچکترین مسائل نمی گذرند با این وجود در خصوص عظمت پیاده روی اربعین حسینی هیچ عکس العملی و بازخوردی دیده نمی شود، دشمنان و مخالفان می خواهند با ایجاد شبهه اربعین و اصل اهداف و قیام امام حسین و انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند، مثلا شبه ای ایجاد کردند که چرا برای دیگر ائمه و پیامبران چهلم نمی گیرند و آمار غلط زائرین و اختلافات قومی و قبیله را مطرح می کنند.

حجت الاسلام صفی یاری تأکید کرد : بسیج باید حرکت ها و اقدامات دشمنان را رصد کند، بتواند به موقع عمل و ایستادگی کند، اگر بسیج بصیرت خود را بیشتر می کرد فتنه ۸۸ هرگز به جریان نمی افتاد، بسیج باید دغدغه داشته باشد و دغدغه ان هم حفظ آرمان های انقلاب و اسلام باشد.

وی با بیان اینکه شعار شاخص سال جاری در ماه محرم انی احامی ابدا عن دینی بود که باید در قلب و جان ما ریشه داشته باشد، بسیجی آلوده نمی شود و همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و در رکاب امام زمان می جنگد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: شالوده تفکر امروز بسیجی شعار انی احامی ابدا عن دینی باید باشد، یعنی من راه را گم نمی کنم ، نگاه به نگاه حضرت آقا، همراه و همگام با رهبری نه عقب نه جلو می افتد زیر چتر دشمن هم نمی رود، بنابراین بسیج باید مدافع تفکر انقلاب و ولایی باشد.

حجت الاسلام صفی یاری اظهارکرد: فتنه ۸۸ خط قرمز نظام اسلامی است کسی که از آن اعلام برائت نکند و خود را از جریان های فکری و عملی آن دور نکند بسیجی نیست و پایبند به ارزش های انقلاب اسلامی هم نیست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: بسیجی نباید ساکت بنشیند بلکه باید بیانات رهبر انقلاب را تحلیل و تبیین کند، بسیج باید وارد صحنه شده و شبکه های آسیب های اجتماعی را شناسایی و مدیریت کند و از مکتب فکری امام و انقلاب دفاع و حفاظت کند.

گفتنی است در ابتدای این مراسم امام جمعه شهرستان ماهنشان و فرمانده سپاه ناحیه در مورد بسیج و اهداف آن به ایراد سخنانی پرداختند.

ارسال نظرات