صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
مدیر آموزش و پرورش زیرکوه گفت: از معلمان می خواهم کلاسهای درس را فقط با نگاه علمی نبینند زیرا جامعه ما که بهای آن خون هزاران شهید است، دانش آموز بدون تقوی ، بدون نماز و بدون فرهنگ شهادت را نمی خواهد.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۱۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ علیرضا مهدی پور در یادواره 25 شهید دانش آموز و فرهنگی شهرستان زیرکوه با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا ،اظهارداشت: آن چیزی که همه باید به آن برسیم این است که راه و سیره شهدا را خوب بفهمیم و درک بکنیم که شهدای عزیز شهرستان ما و کشور ما با آرمانهای امام راحل بیعت کردند و راهی را انتخاب کردند که امروز ما به عنوان همکلاسی های این شهدا و همرزمان آنها از این راه جا مانده ایم.

مدیر آموزش و پرورش زیرکوه خاطرنشان کرد: وظیفه تک تک دانش آموزان و معلمان عزیز این است که این فرصتها را قدر بدانیم و تکلیفی که برعهده ما به عنوان دانش آموز و معلم قرار گرفته یعنی درس خواندن را سرلوحه کار خود و درس دادن را به عنوان یک وظیفه دینی بدانیم.

وی تصریح کرد:فرصت های طلایی که در اختیار دانش آموزان قرار دارد باید به حرمت خون شهدایی که امروز رتبه های عالی را کسب کردند و راه شهادت را انتخاب کردند الگوی خود قرار دهیم و با تاسی از راه امام و خون شهدا و فرمان مقام معظم رهبری به نبردی بپردازیم که امروز وظیفه ماست.

مهدی پور اذعان داشت: اگر دیروز دانش آموزان و معلمان کلاس درس را رها کردند و در جبهه های نبرد حق علیه باطل جنگیدند تا ما امروز بتوانیم با عزت و سربلندی در کشور زندگی کنیم و درس بخوانیم،وظیفه من معلم و شمای دانش آموز این است که به وظیفه خود عمل کنیم.

مدیر آموزش و پرورش زیرکوه گفت:اگر قرار است رهبر کوچک و رهبرهای کوچکی در کشور داشته باشیم از همین کلاسهای درس و همین مدارس می توانیم تقدیم نظام و انقلاب کنیم.

وی بیان داشت: شهدا انسانهای هنرمندی بودند که با هنر خود شهادت را انتخاب کردند و انسانهای بزرگی بودند که راهی که ما نتوانستیم طی کنیم،آنها طی کردند و شما به عنوان ادامه دهنده راه شهدا باید با درس خواندن خود ثابت کنید رهرو این راه بزرگ هستید.

مهدی پوربا بیان اینکه اسطوره های ما شهدا هستند،اذعان داشت: از همه دانش آموزان درخواست دارم از درس خواندن لحظه ای غافل نشوند و از معلمان می خواهم کلاسهای درس را فقط با نگاه علمی نبینند زیرا جامعه ما که بهای آن خون هزاران شهید است.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموز بدون تقوی ، بدون نماز و بدون فرهنگ شهادت را نمی خواهد بلکه دانش آموزی و اسطوره هایی مثل حسین فهمیده ها می خواهیم و افتخار می کنیم که از کلاسهای درس ما اسطوره هایی مثل حسین فهمیده برخواسته اند.

وی تاکید کرد: اگر ما امروز دور هم جمع شدیم فقط به این خاطر است که راه و روش و سیره شهدا را یاد بگیریم نه اینکه عکس شهدا را ببینیم و برعکس شهدا عمل کنیم.

مدیر آموزش و پرورش زیرکوه گفت:همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید این را قبول کنیم که اگر شهدا نبودند عزت و اقتدار و امنیتی که ما در نظام جمهوری اسلامی ایران داریم نصبمان نمی شد.

ارسال نظرات