صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 11 May 2023
رئیس بسیج هنرمندان استان اصفهان با اشاره به حمایت بسیج از تولید آثار نمایشی فاخر گفت: سومین فراخوان عکس کودکان محرم در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۶۷۸۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،حسین الهی‌دوست با اشاره همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان با سازمان بسیج جامعه پزشکی اصفهان در برگزاری سومین فراخوان عکس عاشورایی کودکان محرم در اصفهان اظهار داشت: این فراخوان با هدف ثبت نقش و حضور کودکان در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقمه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار خود را با موضوعات «محرم و شفا» و «محرم و تربیت بخش کودکان» در بخش اصلی، «کودکان محرم و ولایت»، «کودکان و شهدای مدافع حرم» و «کودکان و شهدای فاجعه منا در بخش ویژه و «معصومیت و مظلومیت» در بخش جنبی شرکت دهند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان گفت: عکاسان می‌توانند آثار خود را به همراه مشخصات فردی و شماره تماس به آدرس info@kodakanmoharam.ir ایمیل کرده و یا به آدرس اصفهان، پل آذر، انتهای خیابان توحید، مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان تا 15 آذر ارسال کنند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی تئاتر توسط سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان اظهار داشت: جشنواره تئاتر امسال نسبت به سال‌های گذشته با تفاوت‌هایی برگزار می‌شود بدین‌گونه که در ابتدا طرح‌های نمایشی ارائه شده به جشنواره، توسط بسیج هنرمندان استان اصفهان و سازمان بسیج هنرمندان کشور به‌گزینی شده و پس از انتخاب طرح‌های خوب، کارگردانان خوب در بخش‌های مختلف تولید نمایش به کمک صاحبان طرح‌ها می‌آیند تا یک اثر خوب تولید شود.

الهی‌دوست افزود: سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان در مراحل مختلف تولید آثار مشارکت داشته و این آثار در جشنواره کشوری با آثار سایر استان‌ها رقابت داده می‌شوند.

وی با اشاره به تولید 8 اثر برای شرکت در جشنواره تئاتر بسیج کشور تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید نمایش و با شرکت صاحبان آثار نمایشی با هدف تولید آثار فاخر به صورت منطقه‌ای با حضور استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد در اصفهان برگزار شده است.

رئیس بسیج هنرمندان استان اصفهان گفت: آثار تولیدی در استان اصفهان، در همه مراحل کمک فکری و مادی داده می‌شوند تا برای اکران عمومی در شهر اصفهان و معرفی به جشنواره کشوری آماده شوند.

وی گفت: در حوزه سرود، کارگاه آموزش برگزار نشده و فقط فراخوان و ارسال آثار انجام شده که بدون شک نیازمند برنامه ریزی در این بخش هستیم تا آثار فاخری در استان اصفهان تولید شود.

الهی‌‌دوست با اشاره به برگزاری فراخوان شعر بسیج با عنوان «ساعت به وقت حضور» به محوریت انجمن شعر بسیج تهران بیان کرد: آثار علاقه‌مندان در این فراخوان در استان اصفهان توسط بسیج هنرمندان استان جمع آوری و به تهران ارسال شده است، سال گذشته بسیج هنرمندان استان، 4 کارگاه آموزشی در این بخش برگزار کرده است.

ارسال نظرات