صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
مدیرکل روابط‌عمومی و بین الملل شهرداری تبریز از تدارک محتوامحور و گسترده شهرداری تبریز برای حضور در هفتمین نمایشگاه «شهر ایده‌آل» خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۷۵۵۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، میراعتماد عمادی، چشم‌انداز برنامه‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸ را مهم‌ترین تدارک شهرداری درنمایشگاه شهر ایده‌آل در جزیره‌کیش خواند و افزود: تاثیرات بین‌المللی تبریز از قبیل پایتخت فرش دستباف جهان و پایتخت نگارگری، از مواردی است که در کنار جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی و همچنین معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری‌ حوزه گردشگری، در نمایشگاه کیش عرضه خواهد شد.

وی با یادآور شدن دستاوردهای عمرانی و شهرسازی تبریز گفت: در سال‌های اخیر، حجم قابل‌توجهی از طرح های تحول‌آفرین عمرانی در شهر تبریز اجرا شده و سیمای کلی شهر را تا حدود زیادی دگرگون کرده است؛ این رویکرد امروز نیز تداوم داشته و تکمیل طرح‌های ویژه‌ای از قبیل مرکز همایش‌های بین‌المللی و مقبره‌الشعرا را هدف قرار داده است.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین الملل شهرداری تبریز بیان کرد: تبریز در هفته‌های اخیر، برای دومین‌بار پیاپی جایزه جهانی خشت طلایی را در حوزه برنامه‌های شهرسازی و بازآفرینی فضاهای شهری از آن خود کرده است.

عمادی تاکید کرد: پیشرفت‌‌های چشمگیر قطار شهری تبریز، نتیجه کوشششبانه‌روزی عوامل اجرایی و کارگران تلاشگر در شرایط دشوار عمق زمین بوده و در آستانه بهره‌برداری در محدوده مرکزی شهر قرار گرفته است.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین الملل شهرداری تبریزیادآور شد: مجموعه دستاوردهای عمران، شهرسازی و حمل‌و‌نقل شهری، از نمونه‌های افتخارآمیز توسعه و نشاط عمرانی است که با همت متخصصان شهرداری تبریز محقق شده و در نمایشگاه کیش ارایه می‌شود.

وی همچنین با اشاره به این‌که زیبایی و آرستگی شهر تبریز، همواره مورد تاکید میهمانانو گردشگران بوده است، گفت: برنامه‌های مداوم خدمات شهری، فناوری‌های ویژه مدیریت پسماند، طرح های زیست محیطیو اجرای برنامه های درختکاری در بوستان‌های بزرگ، در سال‌های اخیر، بارز بوده و نتایج آن، قابل عرضه به فعالان و کارشناسان مسائل شهری است.

عمادی به رویکردهای فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز اشاره و خاطرنشان کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بحثی است که شهرداری تبریز به طور عملیاتی ورود پیدا کرده و خوشبختانه، تاثیرات محسوس در شهر داشته‌است؛ همین موضوع به عنوان الگوی ارزشمند مشارکت مدیریت شهری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی قابل‌توجه بوده و در نمایشگاه کیش عرضه خواهد شد.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین الملل شهرداری تبریز یادآور شد: شهرداری تبریز، مطابق سال‌های گذشته، با گلچینی از مهم‌ترین رویدادهای حوزه گردشگری، عمران، شهرسازی، فناوری‌های، حمل‌ونقل، حوزه خدمات، فضای‌سبز و تولیدات فرهنگی و اجتماعی، قابلیت‌های خود را با پوشش ویژه رسانه‌ای، در هفتمین نمایشگاه «شهر ایده‌آل» ارائه می‌دهد.

نمایشگاه «شهر ایده‌آل» با حضور آخرین دستاوردهای شهرداری‌های کشور از ۲۷ آذر توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، در جزیره کیش برگزار می‌شود.

ارسال نظرات