صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - 30 May 2023
تا اینجای کار، واگذاری کترینگ صنعت حمل ونقل ریلی به یک کشور خارجی را میتوان یک اشتباه جدی از ناحیه وزارت راه و شهرسازی تلقی کرد.
کد خبر: ۸۷۸۹۸۹۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  "حسین بذر افشان"، یکی از اعضای هیات مدیره انجمن بین المللی مدیران ایرانی، پای یک شرکت صنایع غذایی (کترینگ)  اتریشی را به صنعت حمل و نقل ریلی کشور باز کرده است.

او همزمان رئیس هیات مدیره کترینگ بین المللی "دونا" بوده که گفته می شود، عنوان بزرگترین کترینگ خاورمیانه را با خود به یدک می کشد و شریک تجاری دون هازر اتریش بوده که فعالیت تجاری خود را با یکدیگر از سال  92 آغاز کرده اند.

کترینگ به صنعت پذیرایی، آماده‌سازی و طبخ غذا و نوشیدنی در یک محل و ارائه آن در محلی دیگر گفته می‌شود که اغلب در صنعت حمل‌ و نقل مسافر اعم از هواپیمایی، قطار و جاده شناخته شده است.

کمی پیشتر با حضور عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل قبلی راه آهن، فاز نخست آن با قابلیت پذیرایی روزانه 40 هزار سرویس انواع غذای ایرانی و فرنگی به بهره برداری رسیده است.

تا اینجای کار، واگذاری کترینگ صنعت حمل ونقل ریلی به یک کشور خارجی را می توان یک اشتباه جدی از ناحیه وزارت راه و شهرسازی تلقی کرد، چرا که فعالان ایرانی این صنعت ازموقعیت و امکانات خوبی برخوردار هستند بنابراین واگذاری انحصاری ۱۰ ساله غذای حمل و نقل ریلی کشور به شرکت اتریشی کترینگ بین المللی «دونا» توسط وزارت راه و شهرسازی، خود به یک پرسش مهم تبدیل شده است.

جالب تر اینکه جستجو در فضای مجازی، اطلاعات چندانی از وضعیت شرکت دونا به دست نمی دهد.

آیا عقد قرارداد با یک شرکت اتریشی تولیدکننده غذا را باید به حساب دستاوردهای پسابرجامی وزارت راه وشهر سازی گذارد؟

ارسال نظرات