صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
امام جمعه ساری با تأکید بر اینکه باید به زراعت، کشاورزی و باغداری توجه ویژه شود تا ضرر اقتصادی را در جامعه شاهد نباشیم، خاطرنشان کرد: مصوبات و وعده و وعیدها نباید باعث شود تا کار باغداران و زحماتشان هدر رود.
کد خبر: ۸۷۹۳۴۳۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه گردشگری ریشه در دین دارد، تصریح کرد: سفر کردن از خستگی می‌کاهد، سبب کسب معیشت، افزایش رونق اقتصادی و علاوه بر افزایش علم، فرهنگ را متحول می‌کند و سبب آشنایی دوستان نیز می‌شود.
 
آیت‌الله نورالله طبرسی  به گردشگری و اهمیت رونق آن اشاره و اظهار کرد: گردشگری فواید اخروی، درس بندگی و تجربه زندگی را ارتقاء می‌دهد و باید از این اماکن تفریحی و توریستی درس عبرت گرفته شود.

وی افزود: با توجه به قدرت تمام نشدنی خداوند زمین در عین حرکت آرام است و بندگان را در خود نگه می‌دارد.

این مسؤول یکی از پایه‌های اقتصاد مقاومتی را گردشگری دانست و بیان کرد: مازندران اگر مورد توجه قرار گیرد و زیرساخت‌های لازم فراهم شود، استانی با ظرفیت گردشگری بالا است.

طبرسی با تبریک ایام ولادت حضرت رسول‌الله(ص) تصریح کرد: به برکت مولود ائمه اطهار(ع) خداوند به مردم ایران اقتدار و عظمت داد.

وی با بیان حدیثی از رسول اکرم (ص) ادامه داد: امت کفار به شیعیان حمله می‌کنند و در چنین شرایطی دشمن از شما نمی‌ترسد و شیعیان هم به دلیل دوستی با دنیا به میدان نمی‌روند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه کلید و نبض خاورمیانه در دست مسلمانان قرار دارد، افزود: با توجه به عزت اسلام با اتکا به وحدت باید خویشتن خویش را پیدا کنیم.

طبرسی خاطرنشان کرد: دشمنان برای اینکه چهره رئوف پیامبران را سخت و بد جلوه دهند داعش را به‌وجود آوردند و این همه مصیبت‌ها را ما با دست خود می‌کشیم.

وی با اشاره به آزادسازی حلب و شکست گروه‌های تکفیری در سوریه، گفت: به ملت سوریه تبریک می‌گویم که با مقاومت و وحدت، داعش و داعش‌ها را که پنج سال کشورشان را اشغال کرده بودند، بیرون کردند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران برجام را برای جمهوری اسلامی بدون خیر و برکت دانست و بیان کرد: وقتی از خواب غفلت بیدار شوند و ببینند منافع آنان در خطر است و هرچه به‌ضرر باشد بدعهدی می‌کنند.

طبرسی با بیان اینکه سه سال وقت کشور و نظام را گرفتند و برجام از ابتدا نافرجام بود، گفت: مسؤولان باید هوشیار باشند و رئیس جمهور، مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و مردم زیر سایه رهبری با هم منسجم باشند تا عمود خیمه کاخ سفید را نابود کنند.

وی با بیان اینکه دولت با حمایت مردم و هدایت رهبری این دوره را هم باید گذراند، افزود: از این مشکلات هم عبور می‌کنیم و این بار هم سیلی محکم به گوش دشمن می‌زنیم.

طبرسی به هفته وحدت و وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: انتظار ما از دانشجو و حوزه و دانشگاه این است این دو گروه مهم که قوّه عاقله جامعه هستند دین و دنیا را با تجمیع یکدیگر مشکلات را رفع کنند.

وی با اشاره به خسارت باغداران و کشاورزان مازندرانی از سرمازدگی محصولات، گفت: دولت از کشاورزان پشتیبانی خوبی داشت امیدواریم از باغداران هم حمایت کند.

امام جمعه ساری با تأکید بر اینکه باید به زراعت، کشاورزی و باغداری توجه ویژه شود تا ضرر اقتصادی را در جامعه شاهد نباشیم، خاطرنشان کرد: مصوبات و وعده و وعیدها نباید باعث شود تا کار باغداران و زحماتشان هدر رود.

طبرسی با اشاره به هفته راهداری گفت: تمام راهداران و دست‌اندرکاران حمل و نقل در پناه خداوند باشند و مشکلات فعالان این عرصه هم از سوی مسؤولان برطرف شود.

ارسال نظرات