صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند با بیان اینکه 9 دی یک حماسه 100 درصد مردمی بود، گفت: در این روز اراده الهی و خواست خداوند مردم را در صحنه حاضر کرد و تمام افتخارات 9 دی متعلق به مردم فهیم، شجاع و همیشه در صحنه انقلابی ایران است.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۷۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
سیدروح الله حسینی شاخص در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز اتمام حجت ملت غیور ایران با فتنه و فتنه گران است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن از فتنه 88 براندازی نظام و تغییر حکومت بود، افزود: دشمن در فتنه 88 اصل نظام و ولایت را نشانه گرفته بود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند عنوان کرد: از دیگر اهداف دشمن فشار بر نظام و تغییر رفتار نظام و بازگرداندن گفتمان نظام سلطه و استکبار به کشور بود .

وی ادامه داد: نفوذ راهبردی دشمن برای رسیدن به اهداف خود بوده و همواره دنبال تحقق این امر در سطوح مختلف نظام در مراحل متعدد بوده است اما بعد از فتنه 88 با برنامه ریزی دقیق تر و هدفمند تر دنبال نفوذ بوده مه امام خامنه ای بارها در این موضوع بازه هشدار داده اند .

حسینی‌شاخص با بیان اینکه 9 دی یک حماسه 100 درصد مردمی بود، افزود: در این روز اراده الهی و خواست خداوند مردم را در صحنه حاضر کرد و تمام افتخارات 9 دی متعلق به مردم فهیم، شجاع و همیشه در صحنه انقلابی ایران است.

وی بیان کرد: بصیرت و تبعیت از ولایت لازمه جلوگیری از وقوع حوادث مشابه فتنه 88 است و تا زمانی که ملت ایران پشتیبان ولایت و گوش به فرمان ولی فقیه باشد کشور پیش خواهد رفت و دشمنان ناامید خواهند شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند افزود: آحاد مردم با بسیج از هم جدا نیستند و می‌توان گفت هرکسی در ایام فتنه دغدغه داشت و در صحنه بود برای مقابله با فتنه، او یک بسیجی واقعی به شمار می آید و بسیجیان در ایام فتنه 88 از گرانقیمت‌ترین سرمایه زندگی خود که جانشان بود مایه گذاشتند و در صحنه بودند.

وی یادآور شد: پیام9 دی برای دوستان پیام امید و عزت و افتخار است و اینکه هرزمان اتحاد و بصیرت باشد دشمن ناامید خواهد بود و برای دشمنان نیز پیام‌های بیشماری دارد از جمله اینکه بداند مردم انقلابی ایران اسلامی تا پای جان از اهداف و آرمان های انقلاب پاسداری می‌کند.

حسینی‌شاخص با بیان اینکه فتنه 88 با حضور مردم جمع شد اما نقشه دشمن برای این نظام و انقلاب تمام نشده است، گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی باید با حفظ اتحاد و غیرت دینی و انقلابی و با همان بصیرت گذشته و با بغض دشمن همواره گوش به فرمان ولایت بوده و آمادگی حضور در صحنه های مختلف در دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات