صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
9 دی معجزه انقلاب اسلامی و روز تثبیت دوباره نظام ماست.رهبری آگاه، حضور به موقع مردم و اثرخون شهداء فتنه را خاموش کرد.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۸۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳
 


به گزارش خبرگزاری بسیج،آیت الله میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در جمع پرشور مردم شهرستان ایوان که برای میثاق با ولایت در روز نهم دیماه در مسجد حضرت ولیعصر (عج) حماسه ای دیگر آفریدند، گفت:فتنه واژه ای است که در قرآن بکار رفته و خدا آن را فراگیر و مسری معرفی کرده و بمعنایی چون امتحان، آزمایش، بلا و مصیبت و عذاب دارد. ازمهمترین کاربرد فتنه و معنای آن در قرآن مسأله اغفال مردم و انجام هرگونه کار تفرقه انگیز و اقدامی که وحدت را بهم بزند.آشوبگری، قانون شکنی و هنجارشکنی در قرآن معنای فتنه است.

امام جمعه خرم آباد خاطر نشان کرد: در قرآن برای فتنه 5 شاخص معرفی شده است. یکی از ویژگی های فتنه تعیین مرزبندی انقلابی است . 9 دی معیار انقلابی بودن است. هرکسی در 9 دی با ولایت میثاق می بندد انقلابی است. و هرکسی در 9 دی و حماسه مردمی حضور پیدا نمی کند غیر انقلابی است.حماسه 9 دی ملاک است. ملاک ایمان، انقلابی بودن، ولائی ماندن و حافظ خون شهداء بودن . 9 دی اهمیتش برای این است که روز ملاک و مرزبندی است. شما بارها از زبان رهبر حکیم و فرزانه شنیدید که خطاب کردند آقایان مرزهایتان را مشخص کنید. بعد از ماجرای فتنه بارها فرمودند. فتنه شاخص دارد و اگر این شاخصها را شناسائی کنیم برای همیشه فتنه نابود خواهد شد.اگر شناسائی نشود فتنه تکرار می شود.

آیت الله میرعمادی اولین شاخصه از شاخص های فتنه را هواهای نفسانیف قدرت طلبی، جاه طلبی خواند و اظهار کرد: اولین شاخص هوای نفس و تسلط شیطان است. سخن فتنه گر سخن شیطان است. وی همچنین شاخص دوم را نفاق عنوان و ادامه داد: فتنه گر منافق است و دو چهره دارد. چهره ظاهری اش موجه است. درصدر اسلام عبداله ابن ابی و امثالش فتنه به پا کردند و درعصر حاضر سران فتنه.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان سومین شاخص را انحراف، بدعت گذاری در دین و مسیر انقلاب معرفی و تأکید کرد: خدا کسانی را که از انقلاب موسی(ع) فاصله گرفتند و بدعت گذاشتند، فتنه گر معرفی کرده است. همچنین از ایجاد شبهه، تردید و یأس و ناامیدی در دل مردم بعنوان شاخص چهارم فتنه یاد کرد و گفت: کیان انقلاب را با شبهه مواجه کردند و اصل ولایت فقیه را نشانه رفتند حق را به باطل آیختند و باطل را حق جلوه دادند.

امام جمعه خرم آباد ظلم و ستم را دیگر شاخص فتنه دانستند و ابراز کردند: ظلمی که فتنه و فتنه گران به انقلاب، نظام اسلامی و ولایت و مردم کردند هیچکسی تا این اندازه ظلم نکرده است. ظلم فتنه گران اینکه برای اولین بار ضد انقلاب و رقاصه ها و معاندان و لوطی ها و خارج نشین ها را و انسانهای ناپاک و بدنام و فئودالها به خیابان آمدند. جرأت پیدا کردند و به مردم اهانت کردند. مغازه ها را به آتش کشیدند و به ولایت و ارزشها توهین کردند و بسیجیان را کتک زدند و به ساحت مقدس ابی عبدالله(ع) جسارت کردند. مسجد را به آتش کشیدند و نام خدا را زیر پا گذاشتند.فرق شما مردم با آنها در این است که شما پرچم آمریکااین شیطان بزرگ را زیر پا می گذارید. اینها به مردم ظلم اقتصادی هم کردند. به گفته عده ای از هم فکرانشان شدت بخشیدن به تحریم ها از زمان فتنه بوده است.بالاتر از همه حیثیت نظام را به باد دادند.

آیت الله میرعمادی اذعان کرد: باید جنگید تا فتنه برچیده شود. آنقدر باید حماسه 9 دی باشکوه برگزار شود و شعار مرگ بر فتنه گران طنین انداز شود تا چشم فتنه برای همیشه کور شده و اثری از فتنه نباشد. این دستورخداست. به کسانی که با فتنه همسازی می کنندو با فتنه گران همدردی و با فتنه کنار می آیند می گوییم بروید به قرآن رجوع کنید. بترسید از فتنه ای که فقط دامنگیر مؤمنان نیست و مرض مسری است و انقلاب، اجتماع، نظام، اقتصاد و سیاست را نابود می کند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان ریشه فتنه را در سال 78 خواند و گفت: درآن روزهائی که در مجلس تحصن شکل گرفت و آن روزی که مطبوعات را بهانه کردند و علیه نظام و رهبری حرف زدند فتنه کلید خورد. سرویس های جاسوسی استکبار برنامه ریزی کردند.یعنی 10 سال برنامه ریختند تا در 88 نتیجه بگیرند. افرادی را انتخاب کردند که زمینه پرخاشگر ی و اعتراض داشتند. آنچنان زمینه را آماده کردند و رسانه های تبلیغاتی را هماهنگ کردند و یکصدا یک چیز را هم القاء کردند که 6 ماه مانده به انتخابات رهبری هشدار دادند که فضا را فعلا انتخاباتی نکنید. دنبال این بودند که نمادی را انتخاب کنند که بتواند همه را جمع کند. انتخاب شعارهای جذاب و ادعاهای دروغین "رأی و حقوق مردم" از قبل برنامه ریزی شده بود. مدیریت استکبار مستقیم و غیرمستقیم مشهود بود.بعداً مشخص شد که حتی به ستاد انتخاباتی فلانی هم فلان مبلغ پول داده اند. سعی کردند که افرادی را انتخاب کنند که قرابتی با امام(ره) داشته باشند. هدف تقلب و اعتراض نبود حتی اگر صدبار رأی را می شمردندو تمام صندوق ها را تحویل آنها می دادند قانع نمی شدند. ساده لوحی است که بپذیریم هدف بیان تقلب انتخابات بوده، بلکه براندازی نظام و حاکمیت سکولار و حکومت غربگرا مد نظر بود.

امام جمعه خرم آباد افزود: چرا رهبری می فرماید که هنوز آثار فتنه و فتنه گرانبر قلب من سنگینی می کند؟ سخن بسیار دقیقی است زیرا تاکنون هیچگاه مبالغه آمیز صحبتی نفرموده اند. اما در این شرایط فتنه مهارشد. هیچ کس تردید نمی کند که مهار فتنه بواسطه دوراندیشی، تیزبینی و مدیریت الهی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی صورت گرفت. تنها کسی که آمد و جلو فتنه را گرفت، معظم له بود. خدا این مرد الهی را برای نظام، انقلاب، شهداء و مستضعفین نگه داشت و الا آقایان همه چیز را بر باد دادند. فتنه گران در کوچکترین موضوعی هنوز هم اعتراض دارند و حاضر نیستند که از فتنه برائت بجویند. اما 9 دی روز معجره انقلاب اسلامی ماست. رهبری به مثابه صدر اسلام 202 روز تلاش کرد تا دست دشمن را آشکار کند. ولی قبول نکردند تا کار را بجائی رساندند که ولی و محبوب و مقتدای مردم بیاید با مسئولان ستاد های انتخاباتی جلسه بگیرد. باید برای مظلومیت رهبری گریه کرد. رهبری دخالت استکبار را نشان داد و تولید بصیرت کرد و مردم را هشیار و بیدار ساخت.

آیت الله میرعمادی ابراز کرد: پس از 202 روز تلاش شبانه روزی رهبری و معرفی فتنه گران مردم ولائی با بصیرت حماسه 9 دی را آفریدند و میثاق با ولایت بستند و پای رهبر و انقلاب ایستادند. انسانهای پست خود را مظلوم نشان دادند درحالی که رهبری، شهداء و خانواده معظم شهداء مظلوم واقع شدند. اما فتنه گران جنایت و خیانت کردند و دست به دست دشمن دادند و پای دشمن را به کشور باز کردند. یقینا مجرمند و باید در دادگاه عدل الهی و مردمی محاکمه شوند. رهبری هشیار و بیدار، حضور به موقع مردم و اثر خون شهداء فتنه را خاموش کرد. انقلاب دوباره تثبیت شد و اولین عبرتی که باید بگیریم این است که دست از ولایت نکشیم و دوم آنکه دشمن شناس باشیم. آمریکا و استکبار دشمن ماست و قابل اعتماد نیست و جنایاتی فراموش ناشدنی در حق ملت ایران مرتکب شده است.

آیت الله میرعمادی در پایان عرایضش گفت: 9 دی روز قدرت ماست و باید این قدرت تقویت شود و روز حمیت و غیرت و مردانگی و متعلق به مردم است و باید از مردم دفاع شود.

 


ارسال نظرات