صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
ما در نامه‌ای از دستگاه‌های ذیربط خواسته ایم که از مبدأ تا مقصد بحث کنترل کالاها وقطعات خودرو را کنترل کنیم، اما موافقت نشده است.
کد خبر: ۸۸۱۰۹۳۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی تهران در خصوص علت فراوانی قطعات ولوازم یدکی چینی در بازارگفت: به طور کلی تراز تجاری ما در همه بخش‌ها با چین بسیار بالاست وبا توجه به فضایی که برای ورود کالاهای چینی به کشور وجود دارد، محصولات این کشور نه تنها بازار لوازم یدکی بلکه بازارهای دیگر از جمله مواد غذایی، پوشاک و... را هم قبضه کرده اند.

بخشی اظهار داشت: ما مخالف ورود لوازم یدکی از چین نیستیم، اما معتقدیم که باید کالا ویا قطعه با کیفیت  وارد کشور شود. وی ادامه داد: ما در نامه‌ای از دستگاه‌های ذیربط خواسته ایم که از مبدأ تا مقصد بحث کنترل کالاها وقطعات خودرو را کنترل کنیم، اما موافقت نشده است. به عنوان مثال وقتی لوازم یدکی ویا قطعه‌ای امتحان خود را پس داده ومنجر به خسارت دیدن مشتری شده است، دیگر نباید وارد شود، اما مافیای واردات به علت حجم بالای سرمایه در گردش این تجارت بسیار قوی عمل می‌کند.

وی تصریح می‌کند: تا کنون نیز هر نظارتی در این بازار صورت گرفته با همت خود اتحادیه صورت گرفته است.     

وی با بیان اینکه وظیفه ما به صدور پروانه و جواز کسب محدود شده است، گفت: بحث واردات و قاچاق لوازم یدکی و قطعات خودرو یک مسأله ریشه‌ای است و هنگامی که کلیت کار خراب باشد با نظارت و بازرسی هم نمی‌توان کاری از پیش برد.

ارسال نظرات