صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
جمعی از بسیجیان شهرستان خدابنده در اردوی جهادی ۷ روزه، منزل نرگس جباری، پیرزن ۶۵ ساله ای را در روستای شین از توابع بخش سجاسرود بازسازی کردند.
کد خبر: ۸۸۱۱۲۱۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، جمعی از بسیجیان شهرستان خدابنده در اردوی جهادی ۷ روزه احداث خانه محروم شرکت کردند و خانه نرگس جباری، پیرزن ۶۵ ساله ای را در روستای شین از توابع بخش سجاسرود که هیچ کس را نداشت احداث کردند.

محمدی جهادگر قیداری گفت: من و دوستانم متوجه شدیم که قرار است در قالب یک اردوی جهادی به افراد نیازمند کمک رسانی کنیم،به دوستان دیگرم اطلاع دادم و آنها استقبال کردند و با من همراه شدند.

محمدی ادامه داد: "وقتی خانه این پیرزن را دیدم از خودم خجالت کشیدم و بسیار متاثر شدم که چنین افرادی با این وضع زندگی می کنند و من و امثال من با کوچکترین مشکل از کوره در می رویم و ناشکری می کنیم".

رحیمی جهاد گر دیگر قیداری در خصوص اثرات این اردوهای جهادی خاطر نشان کرد: "نقش و تاثیر اردوهای جهادی در روحیه افراد و مناطق غیرقابل انکار است؛ و اثرات و برکات فراوانی را به همراه دارد و برگزاری اردوهای جهادی در ایجاد انگیزه در بین مردم روستاها و شهرها شگفت انگیز است و روح زندگی را به منطقه محروم باز می گرداند".

رحیمی تصریح کرد: "از دیگر برکات این حرکت جهادی در آن است که در مناطقی که این اردوهای جهادی شکل می گیرد؛ جوانان زیادی را با خود همراه می کند و بهتر است هر جوان حداقل یک بار حضور در اردوهای جهادی را تجربه کند زیرا که اردوهای جهادی نقش بسزایی در آبادانی کشور ایفا می کنند و جوانان روستاها و شهرها را تشویق می کند تا مناطق محروم را آباد کنند".

احمدی جهادگر دیگر قیداری گفت: "فعالیت اردوهای جهادی محدود به فعالیت عمرانی نیست بلکه در زمینه های فرهنگی، کارآفرینی، اشتغالزایی و بهداشت حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد".

این جهادگر با بیان اینکه اردوهای جهادی مورد تایید مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: "اردوهای جهادی تجلی سیاست های اقتصاد مقاومتی است و باید ادامه پیدا کند و  اردوهای جهادی باید در ایران و جهان فراگیر شود و رسانه‌ها با تمام توان آنرا به مردم منعکس کنند".

موسوی جوان دیگر قیداری نیز با بیان اینکه اگر خودسازی انجام نشود به مشکلات افزوده خواهد شد،گفت:" اختلاس ها و فیش های نجومی که امروز شاهد آن هستیم بر اثر عدم تربیت و عدم خودسازی است و مسئولی که خودسازی نکند باعث ایجاد مشکل در جامعه می شود".

وی خدامحوری، تکلیف گرایی و ولایت مداری را سه ویژگی یک جهادگر عنوان کرد و بیان کرد: "ولایتمداری، مهم ترین ویژگی یک جهادگر است و چیزی که امروز همه را متمایز کرده است همین ولایتمداری است و  فارغ از هر جریانی پیرو راه ولایت فقیه و خط انقلاب اسلامی هستیم".

موسوی با بیان اینکه در سایه تفکر ولایی فیش نجومی ظاهر نمی شود افزود: "توصیه ما به دولت این است که اردوهای جهادی را تقویت کند، چرا که راه حل مشکلات کشور را می توان در اردوهای جهادی پیدا کرد".

جهادگر قیداری ادامه داد: "کسانی که می خواستند با تفکر رهبری مقابله کنند اردوها را به سمت کشورهای خارجی هدایت کردند، اما بسیجیان با روحیه جهادی خود و حضور در مناطق محروم کشور لبخندرضایت را بر روی لب های رهبری نشاندند و ایشان بر ضرورت حمایت دولت از حرکت های جهادی تاکید کردند".

وی در پایان خاطرنشان کرد: "جهاد گران عمق مشکلات را در مناطق محروم می بینند و با مایه گذاشتن از خود در این مناطق خدمت رسانی می کنند".


ارسال نظرات