صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش گفت: هدف از تشكيل مجمع عالي بسيج، تحقق فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي است و اين مجمع يك اتاق فكر بزرگ در اين شهرستان در راستاي حل مشكلات و مطالبات مردمي است
کد خبر: ۸۸۲۶۵۰۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ، سرهنگ پاسدارحسن فضلي در مجمع عالي بسيج شهرستان خاش كه با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم اين شهرستان برگزار شد، با بيان اينكه هدف از تشكيل مجمع عالي بسيج حل مشكلات و مطالبات مردمي است، اظهار كرد: در اين نشست ها و جلسات مطالبات مردمي شهرستان خاش در قالب مصوبه هاي مجمع به رده هاي مربوطه استاني ارسال و پيگيري خواهد شد.
وي با بيان اينكه بايد كارگروه هاي تخصصي اين مجمع مشكلات مردم را جمع آوري و در اين نشست ها بيان كنند، تصريح كرد: انقلاب شكوهمند ايران اسلامي مردم محور است و بايد حفظ و حتي پيشرفت آن نيز بر اين اساس باشد و مردم خودشان در آن دخيل باشند.
سرهنگ فضلي با بيان اينكه يكي از اركان انقلاب اسلامي، بسيج مردمي است، گفت: هر فردي كه در هر مسئوليتي است بايد جهت اجرايي شدن فرمايشات رهبر انقلاب در بٌعد اقتصادي و تحقق اقتصادمقاومتي سعي و تلاش كند.
وي حمايت از توليدات ايراني و داخلي را براي تحقق اقتصادمقاومتي ضروري دانست و  بيان كرد: يكي از مهمترين اهداف مجمع عالي بسيج تحقق فرمايشات گوهربار رهبر معظم انقلاب براي رسيدن به جامعه اسلامي با بهره گيري از نظرات و ايده هاي نخبگان شهرستان خاش است
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش خاطرنشان كرد: يكي از مراحل پنجگانه انقلاب اسلامي رسيدن به جامع اسلامي است و تشكيل مجامع بسيج گامي جهت تحقق اين مرحله از تشكيل انقلاب است.
وي تصريح كرد: مجمع بسيج اتاق فكري با حضور نخبگان و متخصصين بسيجي فعال در همه زمينه ها است و مديران نظام با استفاده از پتانسيل ها و ظرفيت ها در راستاي رسيدن به اهداف سازماني استفاده مي كنند.
 مجمع عالي بسيج خاش از نخبگان و متخصصين بسيجي شهرستاني تشكيل شده است
مدير آموزش و پرورش و رئيس مجمع عالي بسيج شهرستان خاش نيز در اين مراسم با بيان نكاتي در خصوص نظارت كارگروه ها، اظهار كرد: در مجمع عالي بسيج كه 10 كارگروه تخصصي دارد 5 مصوبه توسط هئيت رئيسه به تصويب خواهد رسيد.
قاسم كوچكزايي با بيان اينكه در قالب اقتصادمقاومتي نيازهاي مردم در همه ابعاد رفع مي شود، گفت: مشكل كشور اقتصاد نيست كه مسئولان دم از اقتصاد مي زنند بلكه مشكل كشور اشتغال است كه بايد براي آن فكر و چاره اي انديشيده شود.
وي بيان كرد: مجمع عالي بسيج شهرستان خاش با بكارگيري نخبگان بسيجي از تمامي اقشار در قالب كارگروه هاي تخصصي مشكلات و چالش هاي اين شهرستان را شناسايي و در راستاي حل آن ها تلاش مي كند.
كوچكزايي خاطرنشان كرد: در مجمع عالي بسيج شهرستان خاش فرصت ها و تهديدات مورد بررسي قرار خواهد گرفت و بعد از بحث و تبادل نظر مصوبات جلسات به دبيرخانه مجمع واقع در ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش ارسال مي شود.
وي گفت: بعد از انتقال اين مصوبات به دبيرخانه، آنها مصوبات را تفكيك مي كنند و براي كارگروه هاي مربوطه ارسال مي كنند و در این کار گروها نخبگان بسیجی نظرات خود را ارائه داده و راهکارهای مناسب را بررسی و به مسوولین منطقه پیشنهاد می دهند.
مدير آموزش و پرورش و رئيس مجمع عالي بسيج شهرستان خاش بيان كرد: امیدواریم بتوانیم با مصوبات این جلسه در مواردی از قبیل محرومیت‌زدایی، موضوعات اجتماعی و اقتصاد مقاومتی اقدامات موثری انجام دهیم.
وي با بيان اينكه مجمع عالي بسيج مي خواهد باري را از دوش دولت و شهرستان بردارد، اظهار كرد: هرکدام از نخبگان در کارگروه‌های تخصصی خودشان مانند بهداشت و درمان، فرهنگ، اقتصاد مقاومتی و جامعه زنان فعالیت‌ها را دنبال کرده و موضوعاتی که در این جلسات مطرح می‌شود از جمله مشکلات شهرستان است.
گفتني است در اين جلسه تعداد 10كارگروه شامل كارگروه تخصصي اقتصاد، كارگروه جامعه پزشكي كارگروه اجتماعي ،بانوان ، فرهنگي سياسي ،دفاعي ، علمي پژوهشي ، تربيتي اخلاقي ، تلفيق كارگروه خاص حضور داشتند و در خصوص حل مشكلات مردم و شهرستان بحث و تبادل نظر شد و طرح اجراي نمايشگاه دائمي عرضه و فروش محوصلات دارويي و گياهي خاش در اين جلسه مصوب و به استان ارسال شد و همچنين دو طرح كمپ اعتياد بانوان و توزيع ويتامين D در مدارس نيز از سايرطرح هاي بود كه مورد بحث قرار گرفت و همچنين در پايان اين نشست آرم سپاه كه توسط خسروي يكي از سوزن دوزان خاشي طراحي شده بود به فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش اهداء شد.
ارسال نظرات