صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اذعان کرد: هدف اصلی فتنه‌گران از فتنه 88 نشانه گرفتن و آسیب زدن به اصل نظام بود و ماجرای انتخابات بهانه‌ای بیش نبود.
کد خبر: ۸۸۲۸۹۳۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

حجت‌الاسلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون موضوع آشتی ملی اظهار کرد: امروز برخی از شبکه‌های مجازی داخلی و خارجی و هم‌چنین برخی از مسئولین نماها که به نوعی از سران فتنه 88 بودند مدعی آشتی ملی هستند.

وی ضمن اشاره به بیانات رهبری تشریح کرد: ملت ایران با کسی قهر نبوده تا امروز به دنبال آشتی باشد و در سال 88 نیز همه ملت با سلایق مختلف به خیابان‌ها آمدند و پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

این مسئول افزود: متاسفانه در سال 88 عده‌ای از انقلابی نماها با عنوان کردن موضوع دروغ در انتخابات باعث آشوب در جامعه شده و فتنه 88 را رقم زدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین ادامه داد: هدف اصلی فتنه‌گران از فتنه 88 نشانه گرفتن و آسیب زدن به اصل نظام بود و ماجرای انتخابات بهانه‌ای بیش نبود.

عدالتی تبیین کرد: مقام معظم رهبری با تدابیر آگاهانه خود توانست ادعاهای انقلابی‌نماها را در خصوص ابطال و خطا در انتخابات سرکوب کند.

وی با اشاره به برخی دیگر از اقدامات فتنه‌گران در سال 88 تصریح کرد: فتنه‌گران شکست اصولگرایان را نتیجه مهار و عزل رهبری در جامعه می‌دانستند و با ایجاد فتنه و روی کارآوردن اصلاح طلبان خواهان سقوط رهبری در جامعه بودند.

این مسئول مطرح کرد: امروز از فتنه 88 سال‌ها گذشته ولی فتنه‌گران بدون آن که از اقدامات خود توبه کرده و پشیمان باشند ماجرای آشتی ملی را عنوان کرده‌اند؛ حال آن‌که کسانی که در سال 88 آن عبارات و شعارها را به میان آوردند چگونه امروز بدون آن‌که پشیمان شده باشند خواهان وحدت و انسجام در جامعه هستند؟!

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ملت ایران با کسی قهر نیست و اگر هم قهری در میان باشد دلیل آن فتنه‌های فتنه‌گران و تلاش‌هایشان برای نابودی انقلاب است.

عدالتی افزود: اگر حق با فتنه گران بود می‌بایست در این چند سال حقانیت خود را ثابت می‌کردند ولی امروز می‌بینیم که بدون به میان آوردن حرفی از اشتباه و یا تقلب در انتخابات تنها موضوع آشتی ملی را مطرح می‌کنند.

وی با عنوان کردن حامیان موضوع آشتی ملی اذعان کرد: امروز افرادی چون ترامپ و شبکه هایی چون بی.بی.سی نگران وحدت جامعه ما بوده و از حامیان اصلی موضوع آشتی ملی هستند که بسیار جالب توجه است.

این مسئول توضیح داد: مقام رهبری و ملت با کسی قهر نبوده‌اند که این‌ها خواهان آشتی هستند و فتنه گران برای بازگشت دوباره به جامعه می‌بایست توبه علنی کنند و درصدد رفع خطاهایشان برآیند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: فتنه‌گران و یاوه‌گویان داخلی و خارجی با در پیش گرفتن موضوع آشتی ملی می‌خواهند اینطور نشان دهند که رهبر معظم انقلاب خواهان وحدت در جامعه نیست.

عدالتی توبه فتنه‌گران را تنها راه برای آشتی دانسته و متذکر شد: آمریکا به طور مستقیم و غیرمستقیم تعیین کننده اصلی خط مشی فتنه‌گران در سال 88 بود و امروز نیز باید دانست که توبه گرگ مرگ بوده و این آشتی منفعت چندانی را برای ملت و کشور ایران به دنبال نخواهد داشت.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات