صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در همایش دانشجویان اعزامی سرزمین نور با عنوان «جنگی که بود وجنگی که هست» در دانشگاه ملی این شهرستان گفت: دشمن با استحاله فرهنگی، می خواهد فرهنگ ناب نبوی، علوی، فاطمی و فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) را از ما بگیرد.
کد خبر: ۸۸۳۱۱۹۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده، فرهنگ را مجموعه ای از معارف، اعتقادات، اخلاق و آداب و رسوم یک ملت تعریف و بیان کرد: فرهنگ ماندگارترین وجه زندگی بشر است.

وی ادامه داد: منظور از استحاله فرهنگی؛ تلاش دشمنان برای گرفتن اعتقادات و ارزش های مردم جامعه است.

حجت الاسلام فیضی زاده خاطرنشان کرد: این فرهنگ که بر اساس اعتقادات دینی مردم شکل گرفته و موجب ترقی و تعالی آن ها شده و می شود، دشمن تلاش می کند تا به شیوه های گوناگون، با جنگ فرهنگی فرهنگ آن ها را مورد هجوم قرار داده و با تغییر فرهنگ این ملت را از پای در آورد.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: ولایت و رهبری در نظام مقدس با سلسله مراتب به امام زمان(عج) وصل شده و به همین خاطر اطاعت و تبعیت از اوامر ایشان واجب و ضروری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه بیان کرد: دفاع از این انقلاب و دستاوردهای آن برای طیف خاصی نبوده و همه باید در حفظ و ترویج آن چه در میدان حقیقی و چه در فضای مجازی نقش ایفا کنند و در ترویج و فرهنگ سازی آن در جامعه فعالیت داشته باشند.

وی به اسلامی بودن این نظام اشاره کرده و گفت: انقلاب اسلامی ما وارث تجربه های زیادی از انقلاب های گذشته انبیا و اولیا مثل حضرت موسی و پیامبرگرامی اسلام و حضرت سیدالشهدا(ع) بوده و بر پایه اصول بنیادین اسلامی پایه گذاری شده است و نزدیک ترین انقلاب به اسلام ناب محمدی(ص) است .

حجت الاسلام اباصلت فیضی زادهدر ادامه سخنان خود به اهداف دشمن در قبال انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: حمله مزدوری چون صدام با اشاره و پشتیبانی نظام سلطه به ایران اسلامی برای نابودی قدرت انقلاب شکوهمند اسلامی بود.

وی خاطر نشان کرد: سران فتنه پس از شکست در برنامه ها و توطئه های خود و ازدست دادن جایگاه مردمی و فقدان گفتمان مقبول، نقشه شوم وم وهن آشتی ملی را در کشوری که در راس آن حاکم اسلامی و رهبری مقتدر و مدیر قرار گرفته مطرح می کنند و از طرفی دیگر برخی کج اندیشان بداندیش درصددند تا روحیه انقلابی گری را از ما بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه دانشجوی انقلابی را زرنگ ترین دانشجو عنوان کرد و گفت: دشمن می خواهد با عوامل داخلی خود این روحیه انقلابی را در دانشگاه ها حذف کرده و روحیه بی بندوباری و بی دینی و بی تفاوتی به نظام مقدس راجایگزین کند.

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در پایان سخنان خود از دانشجویانی که عازم مناطق جنوب هستند خواست با آمادگی و زمینه آفرینی، از سفر معنوی راهیان نور بیشترین استفاده را داشته باشند، نکند که پس از برگشتن از این اردوی سرا پا معنویت و عشق به الله، در ارتقای معنوی و انقلابی و روحیه انقلابیگری تغییری انجام نگرفته باشد چراکه شهدا با روحیه انقلابی از جان و مال و همه دارایی خود گذشتند.

ارسال نظرات