صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
در این بیانیه آمده است: برای متصدیان امور تربیتی جامعه دانش آموزان، موفقیت و پیشرفت روزافزون در دستیابی به قله های رفیع دانایی وعرصه های نوین دانش از درگاه خداوند منان مسألت می کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۱۴۹۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از اردكان؛ جمعي از اعضاي اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان شهرستان اردكان به مناسبت فرا رسيدن روز امور تربيتي و هفته تربيت اسلامي پيامي صادر كردند.

متن این پیام بدین شرح می باشد:

با درود به روح پاک و ملکوتی امام راحل (رحمة الله علیه) و شهیدان رجایی و باهنر، بنیانگذاران امورتربیتی و با درود به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)؛ هشتم اسفند، روز امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی را گرامی می داریم و با تبریک این روز، برای مجموع همکاران دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، بویژه دست اندرکاران پرتلاش و دلسوز امور تربیتی مدارس کشور آرزوی سلامت و توفیق می کنیم.

«امور تربیتی»، شجره طیبه ای است که به پشتوانه اندیشه های رفیع و انسان ساز بزرگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در گستره آموزش و پرورش کشور روئید و برکات معنوی آن، جان و دل گلهای بوستان عشق و ایثار و جویای ارزش های دینی و انقلابی را شور و شعور بخشید؛ بر این اساس هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی، فرصت مناسبی است تا آموزش و پرورش بتواند ضمن ایجاد فضای گفتگو، تبادل نظر و نقد سازنده، راهکارهای بهبود و کیفیت بخشی به فعالیت های امور تربیتی را مورد بررسی قرار دهد.

با عنایت به جایگاه رفیع تعلیم و تربیت اسلامی در بسترسازی برای رسیدن کودکان و نوجوانان به مراتبی از حیات طیبه، ارج نهادن و تجلیل و قدردانی از زحمات فعالان عرصه امور تربیتی دانش آموزان، شایسته است به عنوان یکی از اقدامات اصلی در تقویت زیرنظام منابع انسانی ـ که اصلی ترین زیر نظام در تحول آموزش و پرورش است ـ همواره مورد توجه جدی قرار گیرد.

مجموعه امور تربیتی، که اکنون بیش از سه دهه از تأسیس آن می گذرد، در دهه پیشرفت و عدالت و در پرتو عنایات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری نسبت به این حوزه و تلاش های دولت تدبیر و امید، فرصتی برای نقش آفرینی فعال تر فرهنگی و تربیتی در اختیار دارد تا از طریق هم افزایی و کاربست خلاقیت و نوآوری، مفاهیم عمیق تعلیم و تربیت اسلامی مبتنی بر تحول بنیادین را به زیور فضائل اخلاقی، قانون گرایی، مسئولیت پذیری، عدالت گستری، وفاق ملی و نهادینه کردن بیش از پیش فرهنگ و ارزش های اسلامی و قرآنی بیاراید و جان دانش آموزان و آینده سازان تمدن نوین اسلامیمان را سیراب سازد.

برای متصدیان امور تربیتی جامعه دانش آموزان، موفقیت و پیشرفت روزافزون در دستیابی به قله های رفیع دانایی وعرصه های نوین دانش از درگاه خداوند منان مسألت می کنیم.

ارسال نظرات