صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
کمیته‌های تخصصی ازدواج و خانواده، آسیب‌های اجتماعی، اشتغال، فضای مجازی و اوقات فراغت با هدف بررسی مؤثر و برنامه‌ریزی مدون و جامع برای رفع مشکلات جوانان اقلید در جلسه ستاد ساماندهی جوانان این شهرستان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۲۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان بعدازظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان که با حضور فرماندار و معاون وی و برخی از مسؤولان شهرستانی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری برگزار شد به برگزاری جلسه شورای ورزش و لزوم پیگیری امور ورزش در طبقات مختلف همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای و نیز ساماندهی ستاد جوانان این شهرستان اشاره کرد.

حسن مسعودی بابیان اینکه بخش جوانان در وزارت ورزش و جوانان مظلوم واقع شد از نقش و جایگاه مؤثر جوانان در پیشبرد اهداف کشورها سخن گفت و بیان داشت: نیمی از جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می‌دهند که نعمت بزرگی است.

مسعودی جوانان را نیرو و استعدادهای بالقوه برای پیشرفت و موفقیت در حوزه‌های مختلف خواند و بر لزوم ایجاد زمینه مناسب برای رشد و شکوفایی این ظرفیت‌ها تأکید کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید خاطرنشان کرد: اگر از این فرصت و ظرفیت استفاده مناسب نشود به بمبی تبدیل می‌شود که علیه و به ضرر خودمان عمل می‌کند.

این مسؤول با اشاره به آمار بیکاری، فساد، طلاق و... که در قشر جوان بیشتر است از مظلومیت این قشر و عدم رسیدگی لازم به آن‌ها سخن گفت و بر لزوم توجه جدی و بهتر به آن‌ها تأکید کرد.

مسعودی هدف از برگزاری این جلسه را تبیین سیاست‌های کلی ستاد ساماندهی جوانان و تشکیل کمیته‌های تخصصی به‌منظور بررسی مسائل جوانان این شهرستان و نیازسنجی لازم برای تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی و اجرای قوانین و مصوبات قابل‌اجرا و منطقی عنوان کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته‌های تخصصی می‌توان راهکارهای علمی و عملی بهتری برای حل مشکلات جوانان شهرستان ارائه داد.

در ادامه معاون فرماندار اقلید برگزاری جلسه بدون خروجی مناسب و مؤثر را بی‌فایده دانست و بر لزوم تبادل‌نظر و هم‌اندیشی برای تصمیم‌گیری مناسب تأکید کرد.

خلیل بزرگی به نقش جوانان در آینده مملکت و پیشرفت کشور در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف اشاره و عنوان کرد: به‌صورت مدون و تخصصی می‌توان به مسائل جوانان رسیدگی و با برنامه‌ریزی دقیق و جامع عملکرد مناسبی در راستای رفع مشکلات جوانان در سال آینده داشت.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه که با هم‌فکری و اظهارنظر اعضای ستاد ساماندهی جوانان شهرستان اقلید برگزار و کمیته‌های تخصصی ازدواج و خانواده، آسیب‌های اجتماعی، اشتغال، فضای مجازی و اوقات فراغت تشکیل شد.

ارسال نظرات