صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود:
حجت الاسلام شریفی در نشست هیئت اندیشه ورز تعلیم و تربیت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود گفت: در شهرها آنچه پایگاه اصلی فرهنگی بوده که نظام ما و انقلاب اسلامی را و از زمان پیغمبر این دین الهی را حفظ کرده مساجد هستند.
کد خبر: ۸۸۳۸۸۴۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در نشست هیئت اندیشه ورز تعلیم و تربیت و حلقه های صالحین و سرمربی و مربیان پایگاه های بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) که در حسینیه امام خمینی(ره) شاهرود برگزار شد در سخنانی با خیرمقدم به بسیجیان که با روحیه انقلابی و الهی و بسیجی و بدون توقع در تمام صحنه ها حاضر و رهروان شهدا و جانبازان هستند اظهار کرد: در مساجد امام جماعت و هیئت امنا و بسیج حضور دارند که امام جماعت ما بسیجی و عضو بسیج طلاب و هیئت امنا ما بسیجی و بسیجیان در پایگاه نیز بسیجی و اصلاً غیر بسیجی نداریم در مسجدی که امام راحل فرمود(مسجد سنگر است و باید حفظ شود) و رهبری تاکید دارند.

وی افزود: در هر شهرستان امام جمعه مسئول قرارگاه فرهنگی شهر است و از نظر سیاسی و فکری و معنوی شهر را اداره دارد و در شهرستان پایگاه اصلی فرهنگی که نظام ما و انقلاب اسلامی را از زمان پیغمبر حفظ کرده مساجد هستند.

شریفی با بیان اینکه فرمانده جدید سازمان بسیج مستضعفین بر حضور پایگاه های بسیج در مساجد تاکید دارند تصریح کرد: پایگاه بسیج باید در مسجد باشد و مسجد جای پایگاه بسیج است و در مساجد روحانی نباید جزء هیئت امنا باشد بلکه روحانی محور است و همه امور باید دست روحانی باشد.

وی با اشاره به قانون اداره اوقاف در تایید صلاحیت هیئت امنا و اماکن متبرکه توسط نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: ما در شاهرود الحمدالله اختلاف نظر خیلی کم داریم و مساجد و دست اندرکاران هماهنگ هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: امروز رهبری دغدغه دارد ،کی باید جوابگو باشد؟ من روحانی امام جماعت و بسیج و هیئت امنا باید هماهنگ باشند و هم اندیشی شود و با اخلاص کارها نتیجه بخش است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: همه نیروهای دلسوز و ارزشی و دلسوز دغدغه مند هستند و وظیفه همه ما وحدت است و باید در رای گیری بدانیم اول ما با حضور خود به اصل نظام رای می دهیم و اگر رای ما در پیشبرد انقلاب و خدمت به مردم بود باید خدا را شاکر باشیم و باید همه کمک حال هم برای اعتلای انقلاب تلاش کنیم.

ایوذر مطهری فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا در این نشست با اشاره به اینکه این جلسه با حضور ائمه جماعات و فرماندها پایگاه های غرب شاهرود برگزار شده است افزود: 13 پایگاه در سیزده مسجد مستقر هستند و تلاش دارند با محوریت مساجد فعالیت های گوناگونی را در تحقق اهداف فرماندهی معظم کل قوا انجام دهند.

وی با خیرمقدم به همه شرکت کنندگان افزود: در این جلسه حجت الاسلام فاضلی به عنوان سرمربی نظام صالحین حوزه خاتم الانبیا(ص) حضور دوستان معرفی می شود تا نشست ها و جلسات و برنامه ها را پیگیری و انجام دهند.

حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی مسئول نظام صالحین سپاه شاهرود نیز در این جلسه تاکید بر ارتباط حلقه های صالحین و محتوا و کیفیت ایجاد حلقه ها داشتند.

ارسال نظرات