صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
مسئول بسیج جامعه زنان گفت: رسانه ملی در فرهنگ سازی حرف اول را می زند و در تقویت باورها و باورها باید تلاش مضاعفی داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۰۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از کپی برداری برخی برنامه سازان صدا و سیما از شبکه های خارجی گفت: حضرت امام راحل فرمودند که صدا وسیما یک دانشگاه است و در این دانشگاه ملی طبیعتا باید بر مبنای باورها و اعتقادات ونیازهای مردم ما و ایران اسلامی برنامه تهیه شود.

وی افزود: باید یک گام جامعه را به سمت تمدن نوین اسلامی پیش ببریم و هر چقدر در این مسیر از نوع آوری و خلاقیت های خودمان استفاده کنیم و از نظرات نخبگان کشور و رسانه ای متعدد بهره مند شویم این تاثیرات بیشتر دارد و هر چقدر کپی برداری از آن طرفی ها باشد به همان نسبت از لحاظ کیفی برنامه ها پایین می آید و سلیقه مخاطب را تنزل می دهد.

اصلانی ادامه داد: ما باید سلیقه مخاطب فهیم ایران اسلامی را روز به روز بالاتر ببریم و به سمت تعالی و نشاط و توجه به ارزش ها سوق دهیم و هرچقدر از این مسیر دور شویم جامعه را دچار خلأ های اخلاقی و معنوی کرده ایم. رسانه ملی در فرهنگ سازی حرف اول را می زند و در تقویت باورها و باورها باید تلاش مضاعفی داشته باشد.

ارسال نظرات