صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 16 May 2023
مسئول دفتر فرماندهی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه امروز بستر ایجاد اینترنت پاک و شبکه اجتماعی سالم در بسیج و سپاه فراهم شده است، گفت: بسیجیان می توانند یک الگوی مناسب از اینترنت پاک ارائه دهند تا تهدیدها به فرصت‌ها تبدیل شود.
کد خبر: ۸۸۳۹۵۷۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد قره گوزلو در مراسم تجلیل از مسئولین شباب حوزه‌ها و اقشار سپاه ناحیه همدان با اشاره به اهمیت فضای مجازی با عنوان اینکه امروزهمه تعاریف و اهمیت انقلاب و دشمنی های دشمنان انقلاب در فضای مجازی آورده شده است، اظهار داشت: فرموده امام خامنه ای (مدظله العالی) که اهمیت فضای مجازی به اندازه خود انقلاب است، تاکید بر این موضوع دارد.

وی با بیان اینکه سازمان‌های جاسوسی کشورهای مختلف بر این موضوع اتفاق نظر دارند که جمهوری اسلامی ایران از طریق فضای مجازی مورد آسیب بیشتری قرار می گیرد، افزود: برای این امر سرمایه‌های میلیاردی هزینه می‌کنند تا بتوانند از طریق فضای مجازی به کشور آسیب برسانند ولی خوشبختانه دشمن توفیقاتی خوبی به دست نیاورده است.

مسئول دفتر فرماندهی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه باید در بحث اینترنت خودکفا شویم، ابراز داشت: اگر در بحث اینترنت وابسته باشیم به طور قطع آسیب‌پذیر خواهیم بود و این در بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) کاملاً مشهود است.

وی با بیان اینکه امروز بستر ایجاد اینترنت پاک و شبکه اجتماعی سالم در بسیج و سپاه فراهم شده است، تصریح کرد: این ارزشمند است و بسیجیان می توانند یک الگوی مناسب از اینترنت پاک ارائه دهند تا تهدیدها به فرصت‌ها تبدیل شود.

قره‌گوزلو با اشاره به اهمیت شبکه شباب به ضرورت آشنایی و بهره‌برداری هرچه بهتر از این شبکه پرداخت و عنوان کرد: این قله‌ای است که پرچم به دست گرفته به بالای آن رسیده‌ایم و حال وقت این است که پرچم را به اهتزاز درآوریم.

وی شبکه شباب را به عنوان قدرت اصلی بسیج معرفی کرد و بیان داشت: گردان‌ها، یگان‌ها و افراد بسیجی بازوی توانمند بسیج هستند که در جبهه نرم فعالیت می‌کنند و قرارگاه شباب به آنها قوت می دهد.

مسئول دفتر فرماندهی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه شبکه شباب به عنوان اینترنت پاک مد نظر امام خامنه ای(مدظله العالی) راه‌اندازی شده است، گفت: این امر به عنوان یک الگو ابلاغ شده و قرار است در چشم انداز برنامه‌های توسعه به عنوان یک الگو اجرایی شود بنابراین باید روی کار حساسیت نشان دهیم چراکه این یک جبهه خاکریزی است که هر قدر پشت آن را خوب پر کنیم، رزمندگانی که پشت این خاکریز درحال نبرد هستند توفیقات بیشتری به دست می‌آورند.

وی با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای، ماهواره‌ای و اینترنتی بر جنگ سرد و سخت اولی شده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در حوزه سخت افزاری جنگی ندارد اما در حوزه نرم افزاری در حال نبرد است.

قره‌گوزلو شبکه‌های مجازی و ماهواره را وسیله دشمن برای یارگیری در جنگ نرم معرفی کرد و اظهار داشت: در شبکه شباب و اینترنت پاک اگر بتوانیم خوب یارگیری کنیم با مشکل مواجه نخواهیم شد که البته تاکنون عملکرد قابل قبولی داشتیم و هیچ نهاد دلسوزی در کشور که کارشان شبیه سپاه و بسیج است نتوانسته چنین شرایط منسجمی ایجاد کند.

وی با اشاره به اهمیت رزمایش شباب و موفقیت های بسیجیان در این عرصه یادآور شد: از بطن این رزمایش 10 طرح برای مقابله با ریزگردهای خوزستان توسط بسیجیان خوزستان و خراسان به عنوان بهترین طرح ارائه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات