صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - 29 May 2023
امام جمعه رودیان گفت:‌ مجموعه به هم پیوسته صالحین باید در جهت تحقق منویات رهبری در سطح جامعه تلاش کند
کد خبر: ۸۸۴۲۷۵۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
حجت الاسلام والمسلمین معصومی در گردهمایی صالحین حوزه بسیج نجف اشرف رودیان گفت: مجموعه به هم پیوسته صالحین باید در جهت تحقق منویات رهبری در سطح جامعه تلاش کند و در راستای تحقق تولید و اشتغال با کمک سایر نهادهای متولی بسیج اعضا صالحین را به این سمت سوق دهد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس معصومی در گردهمایی سرمربی و مربیان نظام صالحین و فرماندهان پایگلاه های بسیج حوزه روستایی نجف اشرف که به میزبانی پایگاه ثارلله شهر رودیان برگزار شد در سخنانی با تبریک بهار طبیعت و با اشاره به شعار سال رهبر انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اظهار کرد: رهبر انقلاب در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی و اهداف کلان آن امسال را اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری کرده و توجه همگان به خصوص مسئولین را به این دو مولفه اساسی جلب نمودند.

وی افزود: تولید و اشتغال دو مولفه برای ثبات و پیشرفت یک کشور است و این دو مولفه از ارکان اساسی اقتصاد مقاومتی که رهبری امسال همه را بدان توجه داده اند و یک راهبرد برای سال پیش رو ترسیم نمودند.

امام جمعه رودیان خاطر نشان کرد: اقدام و عمل در همه جوانب آن در اقتصاد مقاومتی لازم بود اما توجه به تولید و اشتغال برای رشد جامعه از نظر کمی و کیفی دارای اهمیت است و با توجه به طراحی دشمنان باید در این راستا حرکت و عمل نماییم.

وی با بیان اینکه کشور ما یک کشور جوان و با استعداد فراوان است گفت: توجه به تولید ملی و اشتغال زایی برای جوانان با استعداد و خلاق سبب می شود پایه های بومی اقتصادی ما مقاوم و مستحکم شود و به سمت اقتصاد مقاومتی درون زا بیش از گذشته پیش برویم.

معصومی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی و برخی مزدوران داخلی آنها تلاش دارند کشور را به سمت وابستگی پیش ببرند و استعدادها و نیروهای ما را هدر داده و ناامید کرده و به آن سوی مرزها روان کنند که باید با این توطئه ها مقابله شود و یکی از این راههای همین شعار سال و توجه دادن به این امر است.

وی با بیان اینکه باید در بسیج استعدادها شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند افزود: بسیج سازندگی در همین راستا در چند سال اخیر حرکت کرده و باید بیش از گذشته از این سازمان حمایت کرد تا استعدادهای فراوان بسیج شکوفا شوند و به جامعه معرفی شوند.

امام جمعه رودیان با اشاره به نقش نظام صالحین در تحقق شعار سال عنوان کرد: مجموعه به هم پیوسته صالحین باید در جهت تحقق منویات رهبری در سطح جامعه تلاش کند و در راستای تحقق تولید و اشتغال با کمک سایر نهادهای متولی بسیج اعضا صالحین را به این سمت سوق دهد.

وی ادامه داد: در صالحین کار تربیت و تعلیم و مهارت و بصیرت و معرفت است و مهارت آموزشی برای ایجاد تولید و اشتغال باید مورد توجه قرار گیرد و تحقق منویات رهبر انقلاب یکی از وظایف مهم بسیجیان است.

ارسال نظرات