صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
هر کسی اگر اصرار بر کجروی و زاویه گرفتن و تقابل و ضربه زدن به نظام داشته باشد، خود بخود حذف خواهد شد و اصل بر حفظ نظام،رهبری و ولایت است و حفظ منافع عمومی ملت،آرامش و امنیت عموم مردم.نه مماشات بی حد با خواص کج رو و بی بصیرت.جریان انقلاب بر خلاف اصلاح طلبان منافق فرصت طلب، شخص محور نیست و معیار سنجش افراد را حال فعلی افراد می داند.
کد خبر: ۸۸۴۷۱۷۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از ایلام، عبدالباسط انصاری فعال دانشجویی طی یادداشتی چنین نوشت:
 با بازی در آوردن آقای احمدی نژاد در مقابل توصیه رهبری و دور زدن این توصیه و انتقادات تند جریان انقلاب، اصلاح طلبان تندرو و فتنه گران وطن فروش که ضربات مهلک و سنگینی به امنیت ملی و آرامش جامعه و اقتدار کشور وارد کردند، طلبکار و مدعی شده که ما می دانستیم احمدی نژاد چه کسی است و فلان است و بیسان است و نظام به خاطر این احمدی نژاد به ما ظلم کرده است و گناه ما این بود که زودتر از شما احمدی نژاد را شناختیم و حرف های وقيحانه ای از این دست.
 
در پاسخ به ادعاهای فتنه گران باید گفت؛
 
1_ هر چند کجروی آقای احمدی نژاد از مسیر جبهه انقلابی و رهبری معظم واضح است اما اصلا قابل قیاس با خیانت های فتنه گران نیست. فتنه گران با دروغ تقلب ۸ ماه کشور را به آشوب کشیدند، در خارج از کشور واسطه تحریم ملت شدند، دشمنان کشور را جری کردند و هزار ضربه ی دیگر. کجروی امروز آقای احمدی نژاد، هر آسیبی داشته باشه هیچیک از این آسیب ها را نداشته است.


2_ بصیرت اصلاح طلب جماعت خنده دارترین عبارت ترکیبی در ادبیات سیاسی است. در پاسخ به ادعای بصیرت حضرات باید گفت، شما بصیرت نداشته و ندارید، فقط فرصت طلبانه از کجروی امروز احمدی نژاد به دنبال صید ماهی خود هستید. اگر در سال ۸۸ بصیرت داشتید و دعوای تان با احمدی نژاد بود، بعد از نماز جمعه معروف رهبری اعلام می کردید ضدیتی با اصول و چارچوب ها و نهادهای نظام ندارید و به قانون تمکین می کنید ولو احمدی نژاد را قبول ندارید یا با دولت اش اختلاف دارید، اما نه تنها این کار را نکردید، که علیه مقدسات، امام خمینی، چارچوب ها و اصول دین و نظام شعار دادید و انتخابات و چند جمله از احمدی نژاد را بهانه ی تخریب و زدن اصل نظام و رهبری کردید.


3_ در مورد آقای احمدی نژاد هم، زمانی اصلح بود و مواضع و دیدگاه های انقلابی پررنگی داشت و مورد حمایت قاطع رهبری و جریان انقلابی کشور. حال که کجروی می کند و در مقابل توصیه ولیّ زمان بازی در می آورد، قاعدتا نه اصلح و انقلابی محسوب می شود و نه از طرف جبهه انقلابی مورد حمایت و کمک قرار می گیرد، چرا که جریان انقلاب بر خلاف اصلاح طلبان منافق فرصت طلب، شخص پرست و شخص محور نیست و معیار سنجش افراد را مطابق فرموده امام خمینی حال فعلی افراد می داند.


4_ برخورد نظام با افراد مخل امنیت و آرامش کشور اعم از عمله ها یا سران فتنه، به خاطر ضربات شان به کشور بود و نه به حمایت از شخص احمدی نژاد. رهبری در سال ۸۸ پای جمهوریت نظام ایستادند و زیر بار دروغ تقلب و بدعت های جماعت اصلاحاتی و فتنه گر نرفتند که جمهوریت نظام را حفظ کنند نه شخص احمدی نژاد را. پس در این زمینه هم این جماعت حق هیچ گونه ادعا و طلبکاری ندارند.


5_ تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی پر از ریزش های خواص، اصل در نظام بر جذب حداکثری است، چه بسا همان فتنه گران هم اگر آن معرکه خیانت و آشوب را جمع می کردند مورد بخشش قرار می گرفتند و یا احمدی نژاد هم این بازی را تمام کند دوباره وجهه اش را باز می یابد، اما هر کسی اگر اصرار بر کجروی و زاویه گرفتن و تقابل و ضربه زدن داشته باشد، خود بخود حذف خواهد شد و اصل بر حفظ نظام و رهبری و ولایت است و حفظ منافع عمومی ملت و آرامش و امنیت عموم مردم. نه مماشات بی حد با خواص کج رو و بی بصیرت.



انتهای پیام/
ارسال نظرات