صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
دادستان قزوین گفت: بی‌طرفی مجریان انتخابات در اعتمادسازی مردم مؤثر است از این رو باید در انتخاب هیأت‌های اجرایی نگاه‌های سیاسی وجود نداشته باشد و توصیه‌های احزاب و تشکل‌های سیاسی مدنظر قرار نگیرد.
کد خبر: ۸۸۴۸۶۰۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی دادستان قزوین، در نشست پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که صبح امروز(سه شنبه) در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات یک موضوع مهم در کشور است و مقام معظم رهبری در بیانات مختلف این مهم را تبیین کرده‌اند.

وی ادامه داد: باید انتخابات را جدی بگیریم و مشارکت مردم را در این عرصه مورد توجه قرار دهیم چرا که اصل اساسی در انتخابات حضور پررنگ مردم است و این حضور تحکیم‌کننده مبانی انقلاب است بنابراین باید همه ما برای تحقق این اصل کمک کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: هر کسی موقعیتی دارد، تریبونی در اختیار دارد و یا توانی دارد باید هم و غم اولش مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

صادقی‌نیارکی افزود: در خصوص انتخابات ریاست جمهوری برخی نواقص قانونی موجب حضور افراد مختلف برای ثبت‌نام شد اما در انتخابات شوراها شاهد حضور اقشار مختلف مردم در این عرصه هستیم که بسیار مفید است و امیدواریم افراد توانمند و خدمتگذار به مردم و کشور انتخاب شوند.

وی خاطرنشان کرد: بی‌طرفی مجریان انتخابات در اعتمادسازی مردم مؤثر است از این رو باید در انتخاب هیأت‌های اجرایی نگاه‌های سیاسی وجود نداشته باشد و توصیه‌های احزاب و تشکل‌های سیاسی مدنظر قرار نگیرد بلکه افراد معتمد، امین و بی‌طرف را به عنوان مسؤول اجرای انتخابات تعیین کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تصریح کرد: هیأت‌های های اجرایی انتخاب شده‌اند، حال انتظار این است که در انتخاب اعضای شعب نگاه بی‌طرفانه وجود داشته باشد و در انتخاب این افراد برای انجام این وظیفه خطیر مسائل سیاسی دخالت داده نشود.

صادقی‌نیارکی خاطرنشان کرد: افرادی که قرار است رأی مردم را جمع‌آوری کنند، باید از افراد امین و پاک انتخاب شوند چراکه براساس فرمایش رهبری آنچه در دست ما در جریان انتخابات بوده، حق الناس است.

وی اعلام کرد: متأسفانه برخی قانون‌شکنی‌ها وجود دارد برای پیشگیری تذکر لازم را داده‌ایم و پس از این مرحله در صورت استمرار با برخوردهای قانونی پاسخ آن را خواهیم داد و قطع به یقین از اقدامات مقابله‌ای غافل نیستیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین  یادآور شد: هواداران نامزدها باید قانون را رعایت کنند چراکه در صورت تکرار و بی‌توجهی به تذکرهای قانونی تدابیر لازم برای اعمال قانون اجرایی می‌شود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات